رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین:

دشمن برای وقت‌ کشی، زمان نامحدود نخواهد داشت

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند بدون محدودیت زمانی به وقت‌کشی در روند گفتگو‌های آتش‌بس ادامه بدهد.
کد خبر: ۱۴۴۶۷۷۷

به گزارش جام جم آنلاین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در دیدار با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی اعلام کرد که این جنبش با تلاش‌های میانجیگران برای اجرای گفتگو درباره برقراری آتش‌بس در غزه موافقت کرده است، اما به دشمن اجازه وقت‌کشی نخواهد داد.

هنیه تاکید کرد: حماس با روند گفتگو‌ها پیرامون آتش‌بس موافقت کرده است، اما از دیدگاه ما دشمن در حال وقت‌کشی است و این موضوعی است که ما به هر حال آن را نخواهیم پذیرفت. زمان برای وقت‌کشی دشمن نامحدود نخواهد بود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در این دیدار بر ضرورت توقف جنایت‌های اشغالگران صهیونیست در قبال کودکان، زنان و غیرنظامیان بی‌دفاع تاکید کرد و جنگ تحمیل قحطی به مردم فلسطین در نوار غزه را برای امیر قطر تشریح کرد.

هنیه افزود: توقف جنگ تحمیل قحطی بسیار مهم است و نباید به مسائل دیگر ارتباط داده شود. ما به دشمن اجازه نخواهیم داد که از گفتگو‌ها برای سرپوش‌نهادن بر این جنایت استفاده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها