رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی

سهم مالیات تجار استان باید کاهش یابد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ در پاسخ به سفر استاندار خراسان شمالی به ترکمنستان و با دعوت رسمی محمدرضا حسین نژاد، استاندار استان آخال ترکمنستان به همراه هیئتی مرکب از مقامات دولتی و تجار و صنعتگران ترکمنستان به استان خراسان شمالی سفر کردند.
کد خبر: ۱۴۴۶۲۵۸
نویسنده اسدالله ابراهیمی

استاندار خراسان شمالی با اعلام این خبر اظهارداشت: رابطه خویشاوندی میان دوسوی مرز و اشتراکات فراوان فرهنگی و تاریخی و اراده دو دولت ایران و ترکمنستان بر تقویت و گسترش بیش از پیش همکاری های تجاری،اقتصادی،علمی و فنی و فرهنگی در سال گذشته، باعث انعقاد یادداشت تفاهم میان استان خراسان شمالی ایران  و استان آخال ترکمنستان شد و این یادداشت تفاهم 
 مبنای گفتگوها و مذاکرات طرفین در این سفر خواهد بود.
حسین نژاد افزود: موضوعاتی چون صنعت، انرژی، کشاورزی، حمل و نقل و تجارت حوزه‌های علمی و دانشگاهی، فنی و آموزشی، فرهنگ، هنر، سلامت، بهداشت، گردشگری ورزش و محیط زیست و منابع طبیعی مواردی هستند که به دنبال افزایش همکاری دوجانبه در این زمینه‌ها هستیم.
 حسین نژاد حضور هیئت تجاری بخش خصوصی را در کنار هیئت دولتی فرصت بسیار مغتنمی برای گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی توصیف کرد.
روشن خوجه قلی یف استاندار آخال و هیئت همراه او به مدت سه روز میهمان استان خراسان شمالی خواهند بود.
یادآوری می شود خراسان شمالی ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان و استان آخال دارد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها