مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اعلام کرد؛

۸۰ درصد بوشهری ها زیر چتر تامین اجتماعی

در حال حاضر ۸۰درصد جمعیت استان تحت پوشش قرار دارند این در حالی است که ابتدای سال آمار ۷۸درصد بوده و استان بوشهر در این بحث پیشتاز در کشور است زیرا  نرخ کشوری۵۶درصد می باشد.
کد خبر: ۱۴۴۴۴۴۰

به گزارش خبرنگار جام جم-علیرضا برازجانی-مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در یازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان و کارفرمایان برتر استان با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در پوشش بیمه آحاد جامعه از عملکرد انقلابی دولت سیزدهم در استان بوشهر برای اجرای طرح بیمه فراگیر ایرانی خبر داد و گفت :در حال حاضر ۸۰درصد جمعیت استان تحت پوشش قرار دارند این در حالی است که ابتدای سال آمار ۷۸درصد بوده و استان بوشهر در این بحث پیشتاز در کشور است زیرا  نرخ کشوری۵۶درصد می باشد.
 محمدجواد بازدرهوا افزود:امسال بیش از ۱۰ هزار نفر قرارداد بیمه فراگیر ایرانی در استان بوشهر منعقد شده است. بیش از ۵هزار از زنان خانه دار بیمه پرداز هستند و حدود ۷۰۰ دانشجو و بیش از ۱۰۰ نفر ورزشکار تحت پوشش بیمه هستند. افزون بر این  بیش از ۳۵۲هزار به عنوان  بیمه شده اصلی در استان وجود دارند. 
وی ادامه می دهد:ماهانه بیش از ۳۵۰میلیارد تومان پرداخت بابت تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت تامین اجتماعی در استان انجام می شود . همچنین در حال حاضر بیش از ۲۳ هزار کارگاه فعال در استان وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها