مردی که نسبت به رفتارهای همسرش مشکوک شده بود، به تصور این که همسرش به او خیانت می کند، در یک اقدام جنون آمیز مرتکب جنایت شد.
کد خبر: ۱۴۴۳۸۷

سرهنگ مصطفی رجبی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی کشور با اشاره به این خبر به «جام جم» گفت: چند روز پیش ساکنان یکی از روستاهای اطراف شهرستان آشتیان جسد زن جوانی را در حاشیه جاده مشاهده کرده و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کردند.
با عزیمت ماموران به محل و مشاهده جسد، بازپرس ویژه قتل آشتیان با حضور در محل ، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی آشتیان ارجاع شد.

آغاز تحقیقات

سرهنگ رجبی تصریح کرد: با آغاز تحقیق از سوی کارآگاهان ابتدا هویت مقتول به نام صغری مورد شناسایی قرار گرفت و با توجه به ابعاد این جنایت که نشان می داد عامل جنایت به انگیزه انتقام به طرز دلخراشی مرتکب قتل شده است ، کارآگاهان در اولین اقدام به تحقیق از همسر مقتول به نام ابراهیم پرداختند.
ابراهیم در تحقیقات مقدماتی منکر جنایت شد، اما پس از تحقیقات از همسایه ها و مشخص شدن اختلاف میان وی و همسرش ، سرانجام ابراهیم زبان به اعتراف گشود و پرده از راز قتل همسرش برداشت.

توهم یک جنایت

متهم در اعترافات خود گفت: در چند ماه اخیر احساس می کردم رفتارهای همسرم تغییر کرده است و او همانند گذشته توجهی به من ندارد، به همین دلیل دچار توهم شدم و تصور می کردم او به من خیانت می کند.
متهم افزود: روز حادثه ، پس از مشاجره ای که با او داشتم او بار دیگر با من به نحوی برخورد کرد که به یکباره کنترل خود را از دست دادم و با چاقو به سویش حمله رو شدم و پس از بریدن گلوی وی ، نیمه شب جسد را از منزل خارج و او را در حاشیه جاده رها کردم.

هشدار

به دنبال این اعترافات متهم با صدور قرار بازداشت موقت بار دیگر در اختیار کارآگاهان قرار گرفت تا پس از بازسازی صحنه جنایت ، تحقیقات تکمیلی در این زمینه صورت گیرد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا با هشدار به خانواده ها عنوان کرد: در ارتباطات خانوادگی محبت و علاقه به یکدیگر از مولفه های مهمی است که می تواند زندگی را به کانونی برای آرامش طرفین تبدیل کند. متاسفانه در این پرونده شاهد هستیم ، مرد متهم به صرف توهم ، مدام در اندیشه انتقام از همسر خود بوده است و سرانجام به جای آن که درصدد پیدا کردن راهکاری اصولی برای خروج از این اندیشه باشد، تصمیم غیرمعقولانه گرفته و مرتکب قتل شریک زندگی خود شده است.
سرهنگ رجبی تصریح کرد: مرد متهم وقتی متوجه شد بی دلیل همسر خود را به قتل رسانده است ، دچار ندامت و پشیمانی شد، اما این پشیمانی هیچ سودی نداشته و او در صورتی که نتواند رضایت خانواده همسرش را جلب کند، مطابق قانون به مجازاتی محکوم خواهد شد که به صرف توهم و تردیدهای بی مورد برای خود رقم زده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها