مرد شکاک همسرش را بیرحمانه کشت

مردی که نسبت به رفتارهای همسرش مشکوک شده بود، به تصور این که همسرش به او خیانت می کند، در یک اقدام جنون آمیز مرتکب جنایت شد.
کد خبر: ۱۴۴۳۸۷

سرهنگ مصطفی رجبی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی کشور با اشاره به این خبر به «جام جم» گفت: چند روز پیش ساکنان یکی از روستاهای اطراف شهرستان آشتیان جسد زن جوانی را در حاشیه جاده مشاهده کرده و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کردند.
با عزیمت ماموران به محل و مشاهده جسد، بازپرس ویژه قتل آشتیان با حضور در محل ، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی آشتیان ارجاع شد.

آغاز تحقیقات

سرهنگ رجبی تصریح کرد: با آغاز تحقیق از سوی کارآگاهان ابتدا هویت مقتول به نام صغری مورد شناسایی قرار گرفت و با توجه به ابعاد این جنایت که نشان می داد عامل جنایت به انگیزه انتقام به طرز دلخراشی مرتکب قتل شده است ، کارآگاهان در اولین اقدام به تحقیق از همسر مقتول به نام ابراهیم پرداختند.
ابراهیم در تحقیقات مقدماتی منکر جنایت شد، اما پس از تحقیقات از همسایه ها و مشخص شدن اختلاف میان وی و همسرش ، سرانجام ابراهیم زبان به اعتراف گشود و پرده از راز قتل همسرش برداشت.

توهم یک جنایت

متهم در اعترافات خود گفت: در چند ماه اخیر احساس می کردم رفتارهای همسرم تغییر کرده است و او همانند گذشته توجهی به من ندارد، به همین دلیل دچار توهم شدم و تصور می کردم او به من خیانت می کند.
متهم افزود: روز حادثه ، پس از مشاجره ای که با او داشتم او بار دیگر با من به نحوی برخورد کرد که به یکباره کنترل خود را از دست دادم و با چاقو به سویش حمله رو شدم و پس از بریدن گلوی وی ، نیمه شب جسد را از منزل خارج و او را در حاشیه جاده رها کردم.

هشدار

به دنبال این اعترافات متهم با صدور قرار بازداشت موقت بار دیگر در اختیار کارآگاهان قرار گرفت تا پس از بازسازی صحنه جنایت ، تحقیقات تکمیلی در این زمینه صورت گیرد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا با هشدار به خانواده ها عنوان کرد: در ارتباطات خانوادگی محبت و علاقه به یکدیگر از مولفه های مهمی است که می تواند زندگی را به کانونی برای آرامش طرفین تبدیل کند. متاسفانه در این پرونده شاهد هستیم ، مرد متهم به صرف توهم ، مدام در اندیشه انتقام از همسر خود بوده است و سرانجام به جای آن که درصدد پیدا کردن راهکاری اصولی برای خروج از این اندیشه باشد، تصمیم غیرمعقولانه گرفته و مرتکب قتل شریک زندگی خود شده است.
سرهنگ رجبی تصریح کرد: مرد متهم وقتی متوجه شد بی دلیل همسر خود را به قتل رسانده است ، دچار ندامت و پشیمانی شد، اما این پشیمانی هیچ سودی نداشته و او در صورتی که نتواند رضایت خانواده همسرش را جلب کند، مطابق قانون به مجازاتی محکوم خواهد شد که به صرف توهم و تردیدهای بی مورد برای خود رقم زده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها