داور چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار مطرح کرد:

جشنواره عمار فضای گفتمان ساز و جریان ساز در بخش آثار هنری کشور

داور چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت : این جشنواره می‌تواند یک فضای گفتمان ساز و جریان ساز در بخش آثار هنری کشور باشد
کد خبر: ۱۴۴۳۷۳۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، محسن ریسمان سنج در حاشیه چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره فیلم مردمی عمار فضایی است که مردم، جوانان انقلابی و افرادی که نسبت به مسائل مختلف کشور دغدغه مند هستند آثار هنری خود را در قالب مستندها و فیلم‌های داستانی تولید می‌کنند که در بخش‌های مختلف به نمایش در می آیند.

داور چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: این جشنواره می‌تواند یک فضای گفتمان ساز و جریان ساز در بخش آثار هنری کشور باشد؛ امسال در بخش نقد درون گفتمانی که بنده داور بودم آثار خیلی خوبی ارائه شد به طوری که با اتفاق نظر همه داورهای این بخش، به ۲ مستند همیجان اثر بهوندی و رزیدنت فانوس طلایی تعلق گرفت.

وی افزود: در بخش نقد درون گفتمانی جشنواره پنج داور از استان‌های مختلف مشهد، سیستان و بلوچستان، قزوین و خوزستان حضور داشتند.

حجت الاسلام ریسمان سنج بیان کرد: در اختتامیه که تیزر آثار را مشاهده کردیم یا با آنها آشنایی داشتیم همه از کیفیت بالایی برخوردار بودند البته خیلی کار اولی هم به جشنواره رسیده بود که امید داریم در دوره‌های بعد صاحب مقام، فانوس و لوح تقدیر شوند.

داور چهاردهمین جشنواره فیلم مردمی عمار در خصوص جایگاه خوزستان در جشنواره اظهار کرد: در خوزستان در بخش‌های مختلف، مستندسازهای خوبی وجود دارد. سال گذشته در بخش نقد درون گفتمانی فانوس را علی ظهیری با نیوجرسی دریافت کرد و امسال حمیدرضا بهوندی با همیجان این فانوس را به خود اختصاص داد که این خود نشان دهنده پایه ثابت بودن خوزستان در مستند به خصوص در بخش نقد درون گفتمانی است.

وی اضافه کرد: البته امسال در بخش‌های دیگر مستندسازهای خوزستانی فانوسی دریافت نکردند اما این پتانسیل در استان وجود دارد و بنده ایده‌هایی دارم که حتماً با این افراد مطرح خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها