مدیر‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: زنگ انقلاب در 2 هزار آموزشگاه استان با شعار «همه یک صدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» و با محوریت جشن‌های دانش‌آموزی نواخته شد. 
کد خبر: ۱۴۴۳۴۳۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، افشین امیریان صبح امروز در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه سپیده ناحیه ۲ شهرکرد، گفت: زنگ انقلاب در بیش از ۲ هزار آموزشگاه چهارمحال و بختیاری با شعار «همه یک صدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» و با محوریت جشن‌های دانش‌آموزی نواخته شد.

 

مدیر‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه‌های متعددی امروز و روزهای پیش‌رو به مناسبت دهه فجر با شرکت دانش‌آموزان و اولیا و با موضوع تشریح روایت انقلاب در سطح مدارس استان اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع آموزش و پرورش در دهه فجر، ادامه داد: همه دانش‌آموزان می‌توانند در پویش روایت انقلاب شرکت کنند که دارای بخش‌های متنوعی از جمله دستاوردهای انقلاب و دستاوردهای دولت سیزدهم است.

 

امیریان عنوان کرد: برگزاری جشن‌های آموزشگاهی، دیدار با خانواده شهدا، حضور در گلزار شهدا، حضور چهر‌ه‌های انقلاب برای راویت‌گری در مدارس از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر است.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها