مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد ؛

کسب عنوان دوم رشد و ارتقا عملکرد شرکت های آب و فاضلاب در سطح کشور

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر؛

۱۱ پروژه شرکت آبفا در دهه فجر افتتاح یا عملیاتی می شود

در این دهه همچنین عملیات اجرایی هشت پروژه با سه هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی می شود که شاخص ترین آن آب شیرین کن پنج هزار مترمکعبی شهر بنک واقع در شهرستان کنگان با اعتبار ۱۹۰۰ میلیارد است. 
کد خبر: ۱۴۴۳۳۷۴

به گزارش خبرنگار جام جم-زهرا ماندنیان فرد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در توضیح این خبر اظهار داشت : نخستین پروژه افتتاحی شامل تکمیل سامانه های آبرسانی خطوط انتقال و شبکه توزیع روستاهای ایلشهر و شاهزاده محمد فیروز شهرستان دشتستان به طول ۳ کیلومتر است که با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است .

ابوالحسن عالی بیان کرد : دومین پروژه افتتاحی نیز شامل مخزن ، خط انتقال هفت کیلومتری و آب شیرین کن ۱۰۰۰ مترمکعبی شبانه روزی هلیله و بندرگاه شهرستان بوشهر با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار است . عالی ادامه داد : همزمان با دهه فجر همچنین مخزن ۵۰۰ مترمکعبی روستای گلستان شهرستان دشتی با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار می گیرد .

 وی تصریح کرد: در این دهه همچنین عملیات اجرایی هشت پروژه با سه هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی می شود که شاخص ترین آن آب شیرین کن پنج هزار مترمکعبی شهر بنک واقع در شهرستان کنگان با اعتبار ۱۹۰۰ میلیارد است. 

 او ادامه داد: اجرا شبکه توزیع آب روستاهای کری ، خورشهاب و بوالخیر با ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار و شبکه توزیع روستای محمد عامری با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن در چند روز آینده آغاز می شود. 

 عالی گفت : همزمان با ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران احداث مخزن یکهزار هزار مترمکعبی شهر کلمه با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار ، مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر دالکی با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار و اصلاح شبکه توزیع روستاهای جزیره های شمالی و جنوبی با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی می شود. 

وی افزود : در دهه فجر همچنین عملیات اجرایی بهسازی چشمه بن بید و نوسازی شبکه و خط انتقال با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار و عملیات برق رسانی به مخزن بهره باغ جم با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها