صدا و سیمای البرز میزبان جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان

جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی‌با هدف هماهنگی و برنامه ریزی جهت تدارک برنامه‌های مناسب و ویژه ایام دهه مبارک فجر، به میزبانی شبکه استانی البرز برگزار شد.
جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی‌با هدف هماهنگی و برنامه ریزی جهت تدارک برنامه‌های مناسب و ویژه ایام دهه مبارک فجر، به میزبانی شبکه استانی البرز برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۲۸۲۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز ،در این جلسه ضمن اعلام راهبردها، خط مشی‌ها و محور‌های کلان و برنامه‌ای ناظر بر مراسم سال جاری؛ برنامه‌های پیشنهادی اعضای ستاد بررسی و بر استفاده از تمامی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، واحد‌های صنفی و صنعتی و... برای تبیین دستاورد‌های نظام و اجرای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های دهۀ فجر در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید شد.

ایجاد نشاط ملی، امید آفرینی، دشمن شناسی و جهاد تبیین، روایتگری صحیح، اطلاع‌رسانی شایسته مراسمات، نمایش افتخارات و دستاورد‌های حوزه‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی؛ تبیین ابعاد، تاثیرات و دستاورد‌های داخلی و بین‌المللی انقلاب اسلامی؛ پرداختن به فعالیت‌های تبلیغاتی، رسانه‌ای، روانی و ایجاد فشار‌های اقتصادی علیه نظام و دستاورد‌های انقلاب؛ رویکرد تبیینی و همراه با جهاد روایت‌گری در مقابل تحریف و دروغ و فریب رسانه‌ای دشمن از مباحث مطروح در این جلسه بود.

همچنین بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین و حضور جدی در فضای مجازی و ضرورت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی؛ استفاده از ایده‌های جدید و خلاقانه در برگزاری برنامه‌ها؛ انسجام و هماهنگی و هم‌افزایی میان تمام دستگاه‌ها؛ استفاده از تشکل‌های مردمی، مساجد، مدارس، هیئات مذهبی و مردمی سازی برنامه‌ها برای پاسداشت چهلمین و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گسترش پیام انقلاب در بین جوانان و... نیز از موضوعات دیگری بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها