همه راه‌های روستایی البرز باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با تلاش نیرو‌های راهداری با وجود بارش برف در این استان همه راه‌های روستایی البرز باز است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با تلاش نیرو‌های راهداری با وجود بارش برف در این استان همه راه‌های روستایی البرز باز است.
کد خبر: ۱۴۴۲۸۰۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز،علی زندی‌فر اظهار کرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در استان البرز تمام نیرو‌های راهداری به همراه تجهیزات لازم با آمادگی کامل در محور‌های برفگیر، گردنه‌ها، محور‌های شریانی و اصلی مستقر شدند.
وی افزود: با شروع بارش برف فعالیت نیرو‌های راهداری برای برفروبی و نمک‌پاشی در راه‌های استان آغاز شد و خوشبختانه با اقدامات انجام شده انسدادی در هیچکدام از راه‌های مواصلاتی البرز نداشتیم و تردد در همه محور‌ها به جز محور جدید هشتگرد- طالقان و شمشک-دیزین در جریان است.
این مسئول درباره وضعیت راه‌های روستایی نیز توضیح داد و گفت: هنگام بارش باران و برف اقدامات اجرایی برای برفروبی و نمک پاشی و رفع انسداد راه‌ها با محوریت راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و راه‌های روستایی انجام می‌شود که به تبع طی بارش‌های اخیر هم اقدامات صورت گرفته با این اولویت در حال انجام است.
زندی‌فر توضیح داد: با تلاش همکاران راهداری تاکنون هیچ گزارشی از دهیاری‌های مناطق کوهستانی استان از جمله طالقان در خصوص مسدود شدن راه‌های روستایی دریافت نشده و تمامی مسیر‌ها باز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها