برانکو ایوانکوویچ بار دیگر به پرسپولیس نزدیک شد

رفت و برگشت‎‌‌های مرد۷۰ساله

دوباره آمد، دوباره رفت، مجددا برگشت و یک باردیگر ازپرسپولیس دور شد. اما برانکو ایوانکوویچ حالا بعد ازهمه این مراحل دوباره حاضر و آماده است تا مذاکرات را با باشگاه پرسپولیس از سر بگیرد. هرچه باشد از تیم‌ملی عمان اخراج شده است.
کد خبر: ۱۴۴۲۶۷۴
نویسنده هیلدا حسینی‌خواه - گروه ورزش
 
سی که گفته بود امکان همکاری با پرسپولیس و حضور مجدد در ایران را ندارد حالا می‌گوید در جلسه حضوری با درویش در قطر مذاکرات را به «تعویق» انداخته بود. برانکو در رفت و برگشت‌‎های گیج‌کننده‌اش به پرسپولیس کم‌کم تصمیم نهایی را می‌گیرد. با این حال تکلیف او هیچ وقت مشخص نیست. شاید بیاید، شاید هم نیاید. تصمیمات او بنا بر اقتضای شرایط به سرعت تغییر می‌کند. 

اخراج فوری برانکو 
روز گذشته تیم‌ملی فوتبال عمان از دور رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کنار رفت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ کار خود را در قطر باشکست ۲بریک مقابل عربستان شروع کردند وسپس مقابل تایلند بدون‌گل مساوی‌شدند. شب‌گذشته هم درمقابل ضعیف‌ترین تیم گروه به نتیجه‌ای بهتر از یک بر یک دست نیافتند و به این ترتیب برانکو اخراج شد. مسئولان فدراسیون فوتبال عمان دل خوشی از برانکو نداشتند. هم بابت نتایج ضعیف هم بابت انتشار آن عکس جنجالی. عکسی که برانکو درکنار درویش دیده می‌شود، آن هم در بحبوحه دیدارهای مرحله گروهی. عمانی‌ها بابت این ناراحت بودند که چرا سرمربی تیم‌ملی کشورشان در جام ملت‌های آسیا با یک تیم باشگاهی درایران مذاکره کرده است. برانکو حالا ازاین اخراج به‌عنوان یک فرصت استفاده می‌کند. برانکو حالادر۷۰سالگی آخرین سال‌های مربیگری‌اش را پشت سرمی‌گذارد وباید ازهرفرصتی به نحو احسن استفاده کند. 
 
درخواست نجومی برانکو 
ماموریت برانکو در عمان تمام شد، ماموریتی نیمه کاره و شکست خورده. او که اصرار داشت تمایلی برای حضور در ایران ندارد و نمی‌تواند سرمربی پرسپولیس شود حالا به سرعت تصمیمش را تغییر داده است. همین که حکم اخراج را دریافت کرد بلافاصله به این نتیجه رسید که خیلی هم تمایل دارد سرمربی پرسپولیس شود و خیلی هم امکان بازگشت به ایران وجود دارد. یک نکته مهم در رابطه با جنبه‌های مالی بازگشت اوست. در ابتدای موج اخبار بازگشت برانکو به پرسپولیس چیزهایی درباره درخواست دو میلیون دلاری او شنیدیم. ضمن این‌که او خرده درخواست‌هایی هم درباره محل اقامت خود در تهران و سایر موارد جانبی داشت. به هر حال او مربی پرتوقعی است و درویش هم این را خوب می‌داند. 
 
پرسپولیس؛ بی‌برنامه
دوباره تمامی کدهای بازگشت برانکو به پرسپولیس را مشاهده می‌کنیم. البته واقعیت این است که موضوع بازگشت مرد کروات به پرسپولیس آنقدر واضح به نظر می رسد که دیگر نیازی به کد و رمزگشایی نیست. درویش، مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته مصاحبه‌ای کرد و گفت بازگشت برانکو به پرسپولیس منتفی نشده است و تا فردا همه چیز مشخص می‌شود. وضعیت در باشگاه پرسپولیس بیش از اندازه گیج‌کننده به نظر می‎رسد. به هر حال آنچه مشخص به نظر می‌رسد این است که برنامه واضحی برای جذب سرمربی جدید در این باشگاه وجود نداشت. همه منتظر قضا و قدر بودند. حالا هم که قضا و قدر برانکو را بار دیگر به سمت پرسپولیس هل داده است. برانکو درآخرین مصاحبه خود گفته است: «من پیشنهادی را از دوستانم که به قطر آمدند دریافت کردم اما پاسخ آنها را ندادم چون درگیر تیم‌ملی عمان بودم.» این شرح مختصری بر تمام تحولات باشگاه پرسپولیس در رابطه با انتخاب سرمربی جدید است. هیچ چیز واضح به نظر نمی‌رسد. در یک ساعت همه چیز برعکس می‌شود و از مرحله رد به پذیرش می‌رسد. درویش فردا را موعد معرفی سرمربی جدید تعیین کرده است. تا ببینیم چه پیش می‌آید. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها