مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

مدرسه قوی لازمه ایران قوی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع مدیران مدارس بخش اسماعیلی جیرفت با بیان اینکه مدرسه قوی لازمه ایران قوی است گفت: نقش موثر مدیران مدارس در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی انکار ناپذیر است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع مدیران مدارس بخش اسماعیلی جیرفت با بیان اینکه مدرسه قوی لازمه ایران قوی است گفت: نقش موثر مدیران مدارس در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی انکار ناپذیر است.
کد خبر: ۱۴۴۱۴۱۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ رضا رضایی، در این جلسه با تسلیت شهادت ۲۸ شهید فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خاطر نشان کرد: انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حملات موشکی به مقر جاسوسی موساد در عراق، سوریه و پاکستان قابل تقدیر و نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

وی با اشاره به جذب اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان بیان کرد: عملیات ساخت ۷ استخر شنای دانش آموزی در استان کرمان بعد از ۱۱ سال وقفه آغاز شده و ۳ استخر از این تعداد تا پایان سال تحصیلی جاری به برداری می رسد.

رضایی، از خرید تجهیزات آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۶۴ میلیارد تومان در دوسال اخیر در استان خبر داد و بر نگهداشت و جلوگیری از مستهلک شدن تجهیزات آموزشی در مدارس تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تمامی آمال و آرزوهای آموزش و پرورش در مدارس محقق می شود خاطرنشان کرد: نقش مدیران مدارس در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی انکار ناپذیر است.

رضا رضایی، بر جذب مشارکت فکری اولیا، مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی در زمینه مسائل آموزشی، تجهیزات و فضا تاکید کرد: باید از تمامی ظرفیت ها برای ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی استفاده شود.

وی گفت: تمامی ادارات آموزش و پرورش و مدارس استان در۱۲۰شاخص تخصصی و ۱۴شاخص عمومی ارزیابی و ادارات و مدارس رتبه بندی می شوند.

وی از نمرات امتحانات نهایی، جشنواره خوارزمی، المپیاد های علمی و قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری به عنوان مهمترین شاخصه های ارزیابی مدارس نام برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از دهه مبارک فجر و انتخابات مجلس و خبرگان رهبری به عنوان دو رویداد مهم در سال جاری نام برد و بر تببین دستاورد های انقلاب اسلامی و ایجاد زمینه لازم جهت حضور حداکثری دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

رضا رضایی، با بیان اینکه تمامی امکانات آموزش و پرورش استان جهت برگزاری انتخابات در اختیار استانداری و فرمانداری ها است گفت: با توجه به نقش الگویی و تاثیر گذاری فرهنگیان در اقشار مختلف مردم، فرهنگیان نسبت به ایجاد زمینه لازم جهت حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها