سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که هدف آمریکا از قراردادن این گروه در فهرست گروه‌های تروریستی سیاسی است و مانع از تداوم حمایت از ملت فلسطین نخواهد شد.
کد خبر: ۱۴۴۱۳۹۳

به گزارش جام جم آنلاین، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که آمریکا با قراردادن این جنبش در فهرست گروه‌های تروریستی به دنبال هدف‌هایی سیاسی است.

عبدالسلام تاکید کرد: اقدامات ما در دریای سرخ نوعی فشار برای پایان‌یافتن جنگ علیه غزه است. قراردادن نام ما در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا موضع ثابت ما در خصوص حمایت از فلسطین را تغییر نمی‌دهد.

وی افزود: این تصمیم واشنگتن روی میدان هیچ اثرگذاری‌ای ندارد. ما هرگز از موضع خود در حمایت از ملت فلسطین پا پس نخواهیم کشید.

عبدالسلام گفت: تصمیم اخیر آمریکا تنها بر پافشاری ما بر حمایت از فلسطینیان می‌افزاید. هیچ خط ارسال تسلیحاتی از ایران به یمن وجود ندارد و سخنانی که در این رابطه گفته می‌شود نادرست است.

گفتنی است کمی پیش‌تر «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی دولت آمریکا بدون اشاره به جنایت‌های گسترده رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به ویژه علیه مردم مظلوم غزه، در سخنانی اعلام کرد: واشنگتن دوباره حوثی‌های یمن (ارتش ملی یمن) را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار می‌دهد.

بر اساس اعلام این رسانه، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در این خصوص ادامه داد: اگر حوثی‌ ها (ارتش ملی یمن) حمله‌های خود را در دریای سرخ متوقف کنند، واشنگتن انجام‌نشدن آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها