رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد:

۲ میلیارد ریال صرف تامین روشنایی بوستان‌های یزد می‌شود

یزد- رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: مطالبات مردم مبنی بر تامین روشنایی بوستان‌های یزد با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال عملیاتی خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۴۱۲۴۶

به ‌گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدحسن منصوری زاده با اشاره به اهمیت تأمین روشنایی معابر و میادین اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، زیباسازی سیما و منظر شهری و آرامش شهروندان تأمین نور مناسب و روشنایی میادین و بوستان‌ها در شب به صورت مستمر در دستور کار سازمان سیما و منظر شهرداری یزد قرار دارد.

وی با اشاره به تأمین روشنایی بوستان‌های شاهد ۱ و ۲، حافظ، نوار سبز بلوار جانباز و میدان آزادی و همچنین رنگ آمیزی دیوارهای اطراف میدان در هفته‌های اخیر، عنوان کرد: ایجاد روشنایی مناسب برای میدان شهدا از مطالبات شهروندان بود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد ادامه داد: با تأکید معاونت خدمات شهری و دستور ویژه در بازدید میدانی «شنبه‌های برخط» و با هماهنگی‌های صورت گرفته سعی بر آن شد مطالبات مردم در کمترین زمان ممکن، با نصب ۲۵ پایه چراغ پارکی و هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال عملیاتی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها