روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشيمی جم؛

آغاز اورهال مجتمع پتروشیمی جم

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ در سفری دو روزه به عسلویه از نزدیک مسائل و مشکلات پروژه‌ها و طرح‌های وابسته به این هلدینگ را بررسی کرد.
کد خبر: ۱۴۴۰۸۸۱

دو روز پرکار «مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ» در عسلویه

دکتر جواد زارع‌پور مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ به همراه برخی از مسئولان ارشد این هلدینگ در سفری دو روزه به عسلویه پایتخت پتروشیمی ایران از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پروژه‌های در دست اجرا از جمله پتروشیمی‌های دنا، سیراف انرژی و شیمیایی لاوان و همچنین طرح‌های سبلان و کیمیای پارس خاورمیانه قرار گرفت.

در این سفر دو روزه با برگزاری نشست‌های جداگانه‌ای در محل هر شرکت با حضور کارشناسان برای بهبود وضعیت موجود از جمله تسهیل و تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها و پایداری تولید تدابیر لازم اندیشیده شد.

در این بازدید دو روزه دکتر جواد زارع پور در نشست‌های جداگانه‌ای پای درد دل کارکنان و کارگران شرکت‌های پتروشیمی سبلان و کیمیای پارس خاورمیانه نشست و به خواسته‌ها و مطالبات به حق آنان پاسخ مثبت داد و به واحدهای مختلف ستادی دستور بررسی دقیق تا حصول نتیجه را صادر کرد.

دکتر جواد زارع پور مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ در نشست بررسی مسائل و مشکلات پتروشیمی در دست اجرای سیراف انرژی خواهان تسریع در روند اجرایی پروژه در جبهه‌های مختلف شد و گفت: برای تامین مالی مورد نیاز در کنار شماها بوده و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

دکتر زارع پور همچنین از زمین پتروشیمی شیمیایی لاوان بازدید کرد و ادامه داد: با همکاری وزارت نفت بویژه مجموعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی امیدوارم بزودی شاهد اخبار خوبی برای فرهنگیان باشیم و در راستای توسعه پایین دستی و جلوگیری از خام فروشی با اجرای طرح‌های زنجیره ارزش گام‌های موثری خواهیم برداشت.

بازدید مدیرعامل و مدیران پتروفرهنگ از اورهال پتروشیمی سبلان

دکتر جواد زارع‌پور مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ ضمن بازدید از فرایند اورهال در مجتمع پتروشیمی سبلان در جریان مراحل مختلف اورهال قرار گرفت و همچنین پس از این بازدید نیز در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و مدیران پتروشیمی سبلان گزارشی از فرایند اورهال شرکت ارائه شد.

دکتر جواد زارع‌پور افزود: نیروی انسانی شرکت‌های وابسته به هلدینگ پتروفرهنگ از جمله سبلان، کیمیای پارس خارومیانه و …دلسوز، کاربلد، خلاق و نوآور هستند و باید برای ماندگاری این سرمایه‌ها از هیچ کوششی دریغ نکنیم زیرا ما معتقد هستیم بدون نیروی انسانی توسعه یافته امکان کمک به توسعه همه جانبه وجود ندارد.

وی با اشاره به سوددهی برخی شرکت‌های زیر مجموعه از جمله سبلان بعد از چندین سال ضرردهی خاطرنشان کرد: برای کاهش هزینه‌هاو افزایش سود از هرگونه ایده استقبال می‌کنیم و دست کارشناسان در شرکت‌ها را به گرمی می‌فشاریم.

دکتر زارع پور با اشاره به تحقق 82 درصدی برنامه شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در 3 ماهه اول سالی مالی 1402/1403 یادآور شد: سامانه معاملات و سامانه یکپارچه منابع انسانی با هدف کمک به تحقق عدالت و شفاف سازی در فعالیت‌ها و عملکرد راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود پتروفرهنگ برای در دست گرفتن بخش عمده‌ای از بازار متانول دنیا خاطرنشان کرد: متانول در آینده نزدیک مزیت رقابتی خواهد شد و باید به دنبال این باشیم که در بازار جهانی رهبر و پرچمدار بازار باشیم که برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام شده است.

دکتر زارع پور با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های لجستکی خود را توسعه خواهیم داد و همچنین بحث مخازن هم به طور جدی در حال پیگیری است، افزود: همچنین در حوزه زنجیره ارزش و پایین‌دستی نیز کارهای خوبی در دست انجام بوده و بدون شک آینده هلدینگ پتروفرهنگ روشن است و ظرفیت این آینده روشن نیز در مجموعه وجود دارد.

دو روز پرکار «مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ» در عسلویه

پتروشیمی دنا اولویت دولت برای افتتاح

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ با اشاره به اینکه شرکت پتروشیمی دنا هم اکنون بیش از 81 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: این طرح جزو اولویت‌های دولت سیزدهم برای افتتاح بوده و امیدوارم با تامین مالی مورد نیاز شاهد تکمیل و بهره برداری از آن تا پایان سال 1403 باشیم.

دکتر جواد زارع پور با تاکید بر اینکه پتروشیمی دنا جزو طرح‌های اولویت دار و مورد تاکید دولت سیزدهم است، بیان کرد: ضروری است این پروژه در سریعترین زمان راه اندازی شود و در این راستا هیچ قصور و کم کاری پذیرفتنی نیست.


وی این را هم گفت که تمام همت و توان هلدینگ پتروفرهنگ در راستای رفع موانع مالی و تامین اعتبارات لازم و همچنین تامین تجهیزات این پروژه جهت تکمیل و اتمام پروژه دنا قرار گرفته و می بایست تمام اقدامات و توان مجموعه در جهت رفع موانع و مشکلات دنا همسو و هم صدا عمل کند تا در سریع ترین زمان ممکن این پروژه به اتمام برسد .

دکتر زارع‌پور عنوان کرد با راه اندازی پتروشیمی دنا گام موثری در زمینه امید آفرینی برای فرهنگیان عزیز برداشته خواهد شد.

دو روز پرکار «مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ» در عسلویه

اراده‌های جدی پای کار حل مشکلات کیمیای پارس خاورمیانه

دکتر جواد زارع‌پور همچنین از بخش‌های مختلف پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه بازدید و از نزدیک فرایند اورهال این شرکت را بررسی کردند و در پایان نیز در نشست بررسی مسائل این شرکت حضور یافت.

وی تاکید کرد: اراده مجموعه‌های مختلف از جمله شخص وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، رئیس هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، مدیران هلدینگ پتروفرهنگ  و تیم مدیریتی جدید پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه بر این بوده که مشکلات این شرکت از جمله مشکل مالی با یکی از بانک‌های عامل رفع شود.

دکتر زارع‌پور ضمن تقدیر از فعالیت‌ و تلاش‌های مدیرعامل سابق کیمیای پارس خاورمیانه بیان کرد: با شناختی که از تیم مدیریتی جدید و توان نیروی انسانی این مجموعه دارم بدون شک شاهد تحول در روند تولید و رفع مشکلات خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها