امضای تفاهم نامه همکاری مخابرات منطقه هرمزگان  ومنطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بندرعباس

امضای تفاهم نامه همکاری مخابرات منطقه هرمزگان  ومنطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بندرعباس
مدیرمخابرات منطقه هرمزگان  از امضای تفاهم‌نامه همکاری با منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس خبر داد و گفت: تقویت پیوند صنعت ومخابرات سبب ارتقاء دوسویه خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۴۰۳۱۹

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرمخابرات منطقه هرمزگان  از امضای تفاهم‌نامه همکاری با منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس خبر داد و گفت: تقویت پیوند صنعت ومخابرات سبب ارتقاء دوسویه خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان، مهندس هاشمی مدیرمخابرات منطقه در تشریح این خبر بیان داشت: پس از برگزاری جلسات کارشناسی ، تفاهم‌نامه‌ی همکاری در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی، پایداری و امنیت شبکه و اجرای فیبرنوری و توسعه تلفن همراه اول  بین مخابرات منطقه هرمزگان و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به امضا رسید.

وی این تفاهم‌نامه را سبب توسعه زیرساخت های ارتباطی در جهت توسعه کسب و کار در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس برشمرد.

newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها