انهدام ۳۱ باند و دستگیری ۳۵۴ سارق

فرمانده انتظامی استان از انهدام ۳۱ باند مخوف و کشف ۳۵۴ فقره سرقت در هفتمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان از انهدام ۳۱ باند مخوف و کشف ۳۵۴ فقره سرقت در هفتمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۰۱۶۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز،سردار حمید هداوند در حاشیه نمایشگاه کشفیات هفتمین مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی گفت: این طرح با هدف برخورد جدی با سارقان خشن و مال خران اموال مسروقه و همچنین پیشگیری از جولان اراذل و اوباش طی ۷۲ ساعت گذشته با تعامل و همکاری فرماندهان شهرستان و محوریت پلیس‌های آگاهی استان به مرحله اجرا درآمد که با تلاش شبانه روزی همکارانم منجر به دستگیری ۳۵۴ سارق و انهدام ۳۱ باند مخوف سرقت شد.

وی افزود: همچنین در این طرح ۳۶ مال خر اموال مسروقه نیز دستگیر و ۸۴۵ قلم اموال مسروقه شامل:۷۴ دستگاه خودرو،۳۴ دستگاه موتور سیکلت، ۲۸ عدد دوچرخه و ۸۸ دستگاه تلفن همراه، ۱۳۹ قطعه لوازم خودرو و ۲۰ قطعه لوازم خانگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: ارزش اموال سرقتی کشف شده در این طرح حدود ۲۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:همچنین در اجرای این طرح ۷۲ اوباش سطح‌دار توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان دستگیر شدند که منجر به کشف ۱۴ قبض سلاح گرم و ۵۱ تیغه سلاح سرد شد.

سردار هداوند ادامه داد: در اجرای این طرح ۱۷۶ معتاد متجاهر و خرده فروش نیز دستگیر و بیش از ۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آن‌ها کشف شد.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان یادآوری می‌کنم که اغلب سرقت‌هایی که صورت می‌گیرد نتیجه عدم توجه مالباختگان به نکات پیشگیری از سرقت است، لذا به عموم شهروندان توصیه می‌کنیم با تجهیز اماکن، منازل و خودرو‌های خود به تجهیزات بازدارنده در تامین امنیت شهر پلیس را یاری کنند، همچنین به سارقان و مخلان نظم و امنیت مردم نیز هشدار می‌دهیم که پلیس به صورت ۲۴ ساعته پای کار بوده و شک نداشته باشند در چنگال عدالت گرفتار خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها