به گزارش جام جم آنلاین ؛ حسین قمری به اصول مهم یک آموزش اثر بخش اشاره کرد و گفت: آموزش یک فرایند مداوم بوده و این فرایند نیاز است بصورت مستمر منطبق با و ماموریت و اهداف سازمان و الزامات مندرج در استاندارد آموزشی ایزو ۱۰۰۱۵ نسخه ۲۰۱۹ سازگاری داشته باشد.
وی به چالشهای پیش روی آموزش در شرکت اشاره و اظهار داشت: نبود بلیط ایاب و ذهاب هوایی و زمینی، دوری ایلام از مرکز و نبود زیرساختهای لازم جهت برگزاری دورههای آموزشی بصورت آنلاین از مشکلات برگزاری موثر دورههای آموزشی و دعوت از اساتید برجسته کشوری است.
وی ادامه داد:در راستای تفاهم نامه عقد شده شرکت ملی گاز با سازمان فنی حرفهای این شرکت میزبانی دو کارگروه تخصصی از مجموع ۱۷ کارگروه را با عنوان ” کارگاه مرکزی ” و ” برنامه ریزی تعمیرات ” عهده دار گردیده و تا کنون و در قالب نشستهای بعمل آمده با نمایندگانی از سایرشرکتهای پالایشی از پیشرفت ۵۰ درصدی در تدوین استاندارد ارزیابی مشاغل نیروهای پیمانکاری برخوردار بوده و تا پایان سال محقق میشود.
رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت پالایش گاز ایلام از برنامه ریزی و اجرای موفق بیش از ۷ هزارو ۳۵۰ نفر ساعت آموزش برای خانوادههای کارکنان تا پایان دی ماه سال جاری در حوزه دورهها و کارگاههای آموزشی نظیراستعدادیابی کودک و نوجوان، افزایش اعتماد بنفس و عزت نفس، فن بیان و سخنوری، مهارت نه گفتن، زبان انگلیسی و ... خبر داد.
قمری تاکید کرد: در حال حاضر آموزش پودمانی مدیران میانی در دست اجرا بوده و این پودمان آموزشی برای ۳۶ نفر از مدیران میانی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و تشویق و ترغیب نیروهای تحت اختیارمدیران به کارگروهی، خلاقیت و نوآوری، ارتباطات و تعاملات بین فردی و درون واحدی میباشد که در نوع خود در سطح صنعت نفت و گاز یک نوع مزیت رقابتی برای شرکت محسوب میشود
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد