دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه وابستگان (بازنشستگان) سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در دو مرحله مقدماتی و نیمه نهایی در رشته‌های حفظ، قرائت (تحقیق و ترتیل)، اذان و مفاهیم قرآن کریم در دو بخش آقایان و خواهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۸۸۹۳
 به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ پاسدار علی خدارحمی مسئول مدیریت فرهنگی و امور اجتماعی کانون وابستگان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات به صورت مجزا و به میزبانی سه شهرستان بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و مرحله نیمه نهایی به میزبانی شهرستان گچساران و با حضور داوران مجرب قرانی با رقابت تعداد ۷۰ نفر از فعالان عرصه قرآنی برگزار شد که در پایان این دوره از مسابقات افراد برتر انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند.
خدارحمی افزود: در مرحله مقدماتی رشته مفاهیم تعداد ۴۰ نفر از وابستگان پاسدار با هم به رقابت پرداختند که در پایان این مرحله تعداد ۱۵ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که پس از برگزاری مرحله نیمه نهایی در بخش برادران برادر وابسته سید علی هوشدار پور با کسب نمره ۹۱ و در بخش خواهران، فرزانه علی نژاد با کسب نمره ۷۳ حائز رتبه برتر شدند و به مرحله نهایی راه یافتند.
وی ادامه داد: درمرحله مقدماتی رشته تحقیق تعداد ۱۰ نفر از وابستگان پاسدار با هم به رقابت پرداختند که در پایان این مرحله تعداد ۶ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که پس از برگزاری مرحله نیمه نهایی در بخش آقایان برادر وابسته پاسدار حسین بهروزی با کسب نمره ۸۳ حائز رتبه برتر شد و به مرحله نهایی راه یافت. مسئول مدیریت فرهنگی و امور اجتماعی کانون وابستگان سپاه فتح استان ادامه داد: در مرحله مقدماتی رشته ترتیل تعداد ۱۵ نفر از وابستگان پاسدار با هم رقابت کردند که در پایان این مرحله تعداد ۵ نفر در بخش آقایان و تعداد ۲ نفر در بخش خواهران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که پس از برگزاری مرحله نیمه نهایی در بخش آقایان برادر وابسته آقای ابراهیم دیبائیان با کسب نمره ۸۲ و در بخش خواهران، خواهر وابسته پاسدار رعنا رضایی با کسب نمره ۸۱ حائز رتبه برتر شدند و به مرحله نهایی راه یافتند.
خدا رحمی اذعان داشت: درمرحله مقدماتی رشته اذان تعداد ۱۰ نفر از وابستگان پاسدار با هم رقابت کردند که در پایان این مرحله تعداد ۵ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که پس از برگزاری مرحله نیمه نهایی در بخش آقایان برادر وابسته پاسدار سید حمدالله غریبی با کسب نمره ۸۷ حائز رتبه برتر شد .
مرحله نهایی این مسابقات با حضور  منتخبین برتر کشوری رشته‌های فوق به میزبانی کانون وابستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اسفندماه امسال برگزار می شود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها