اعمال قانون۱۰۵ هزار و ۹۹۲  خودرو در زنجان
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد

اعمال قانون۱۰۵ هزار و ۹۹۲ خودرو در زنجان

اعمال قانون بیش از ۶۰۰ دستگاه خودروی متخلف توسط پلیس راه خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه استان از اجرای طرح کنترلی ناوگان مسافربری در محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این طرح ۶۵۶ راننده متخلف اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۱۴۳۸۶۰۲

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ علیرضا رضایی گفت: به منظور کنترل رانندگان و ناوگان عمومی مسافربری با هدف انضباط بخشی و پیشگیری از وقوع تصادفات، طرح تشدید اقدامات کنترلی به مدت ۲۴ ساعت در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا درآمد.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: این طرح با حضور ۱۶ تیم از گشت‌های پلیس راه سطح استان در مسیر‌های اصلی اجرایی شد و ماموران پلیس راه نسبت به کنترل ناوگان مسافربری خصوصا در ساعات پایانی شب اقدام کردند.

سرهنگ رضائی با اشاره به اینکه در این طرح تعداد هزار و ۲۷۶ دستگاه اتوبوس مسافربری مورد کنترل و بررسی قرار گرفت گفت: از این تعداد ۶۵۶ راننده متخلف نیز اعمال قانون شدند.

وی افزود: در پایان طرح تعداد ۳۹ راننده متخلف به کمیسیون ماده ۱۱ و تعداد ۵ شرکت مسافربری به کمیسیون ماده ۱۲ معرفی شده و همچنین تعداد ۱۸ دفترچه ثبت تخلفات رانندگی از رانندگان متخلف ضبط و بایگانی شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به برخورد جدی پلیس راه با همه تخلفاتی که سلامت سایر رانندگان  را به خطر می‌اندازد گفت: کارکنان پلیس راه با تمام توان نیرویی و امکانات خودرویی برای ایجاد امنیت ترافیکی و روان سازی ترافیک در خدمت شهروندان هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها