رئیس اداره راه‌وشهرسازی اسفراین خبرداد :

افتتاح باند دوم محور اسفراین به بجنورد در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در آذرماه سالجاری بیش از ۱۰ هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش تقریبی ۱۳۲ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.
کد خبر: ۱۴۳۸۵۱۵
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سیدعلی میرکریمی تصریح کرد: یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی ضمن جلوگیری از هر گونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، طی آذر ماه سالجاری با اجرای دو مورد عملیات رفع تعرض فوری و اجرای احکام قطعی موفق به باز پس گیری حدود ده هزار مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۱۳۲ میلیارد ریال شده است. 

وی با اشاره به جزئیات این دو مورد اظهار کرد: از این دو مورد، یک مورد مربوط به رفع تصرفات فوری در شهر بجنورد به مساحت ۲۰۰۰ هزار مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی بیش از ۱۲ میلیارد ریال و یک مورد اجرای احکام قطعی در شهرستان گرمه به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع و ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال است که در کلیه عملیات ها، نسبت به رفع تصرف کامل اراضی دولتی اقدام گردید. 

میرکریمی عنوان کرد: شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهر‌های تابعه؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند، تا مورد سوءاستفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی این گونه گفت: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را طی تماس با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۲۱۰۹۸۴ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از گشت زنی از اراضی ملی و دولتی محدوده و حریم شهر‌های تابعه به صورت محسوس و نامحسوس و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها