منابع خبری گزارش دادند که صدای چند انفجار از شهر حلب شنیده است که احتمالا ناشی از حملات هوایی صهیونیست‌ها باشد.
کد خبر: ۱۴۳۸۴۵۶

به گزارش جام جم آنلاین، منابع خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار در شهر حلب واقع در شمال سوریه خبر دادند. برخی منابع گفتند که احتمالا رژیم صهیونیستی فرودگاه بین‌المللی این شهر را هدف قرار داده است.

کانال تلگرامی صابرین خبر داد که صهیونیست‌ها مزارع «النیرب» و منطقه الذهبیه واقع در جنوب شرق حلب را با چهار موشک هدف قرار داده‌اند و هیچ آسیبی به فرودگاه این شهر وارد نشده است.

مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه که نزدیک به معارضان دمشق است، اما مدعی شد که رژیم صهیونیستی با شش موشک، فرودگاه حلب را هدف قرار داده است.

برخی منابع هم از فعال شدن سامانه پدافندی سوریه و رهگیری چند موشک خبر دادند. هنوز منابع رسمی خبری درباره این حملات منتشر نکرده‌اند.

رژیم صهیونیستی در آخرین جنایت خود، اطراف دمشق را با چند موشک هدف قرار داده بود. در این حملات، سردار سید رضی موسوی از مستشاران سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی در سوریه به شهادت رسید.

وزارت خارجه سوریه هم پنج‌شنبه گذشته با ارسال دو نامه جداگانه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت، با اشاره به ترور شهید سرتیپ سید رضی موسوی، خواستار اقدام در راستای مقابله با حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین شامگاه دوشنبه گذشته از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۵۹ دقیقه، هفت مرتبه جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی قرار داد. در این حملات، مناطق الخیام، حولا و میس‌الجبل، اطراف رامیه و بیت لیف، حد فاصل الجبین و طیرحرفا و یارین، و همچنین الناقوره هدف قرار گرفتند.

 رژیم صهیونیستی در این حملات از توپخانه، جنگنده و بمب‌های فسفری علیه جنوب لبنان استفاده کرد. در بامداد سه‌شنبه نیز پهپاد‌های اشغالگران ۴ فروند موشک به سمت حومه جنوبی الناقوره، یک موشک به سمت حومه شهر طیرحرفا و یک موشک به نزدیکیو الجبین شلیک کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها