فرمانده انتظامی شهرستان طبس از شناسایی و دستگیری متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری از اشخاص با شگرد طلب ارز دیجیتال از آنان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۷۶۲۶

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ مریمی گفت: در پی اعلام شکایت چندین نفر از شهروندان به مراجع قضائی و متعاقب ارجاع شکایت آنان به پلیس آگاهی شهرستان طبس مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها از سوی فردی ناشناس با جعل عنوان طلب مبلغ میلیاردی ارز دیجیتال، بلافاصیله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان طبس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباخته ها، دریافتند فردی با طرح و نقشه قبلی با جعل مدارک شناسایی و شکایت طلب ارز دیجیتال از افراد در چندین مرحله، حدود ۲۸۰ میلیارد تومان معادل ارز دیجیتال از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: ماموران پلیس آگاهی نیز با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهم به کلاهبرداری را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ مریمی گفت: متهم دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و بزه انتسابی را پذیرفت که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها