اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ صبح امروز در دیدار مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان با استاندار خراسان شمالی ، استاندار بر دقت لازم در اعمال نرخ ها ، نظارت بر بازار و بازرسی ها به عنوان رسالت مهم سازمان تعزیرات حکومتی و امکانی موثر در کاهش تورم و سلامت بازار تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۳۷۴۴۳
نویسنده اسدالله ابراهیمی

محمدرضا حسین نژاد ، اقتصاد را یکی از ارکان مهم توسعه هر کشوری دانست و گفت : با همکاری و همدلی دستگاه های اجرایی متولی می توان شاهد رشد اقتصادی بود .
وی بیان کرد : در حوزه کاهش تورم هم که از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری است، اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده به طوری که شاهد کاهش شش پله ای در تورم در سطح کشور هستیم .
در این دیدار مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ضمن تشریح صلاحیت های سازمان در سه بخش تخلفات عام اقتصادی ، بهداشت دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز به خدماتی که از ناحیه سازمان تعزیرات حکومتی به شهروندان قابل ارائه می باشد اشاره کرد و اظهار داشت با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص توجه به وضعیت معیشت مردم، اداره کل تعزیرات حکومتی در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان با برگزاری گشت های مشترک بصورت میدانی در سطح بازار حضور دارد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها