محمدی‌زاده توجه به زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد.
کد خبر: ۱۴۳۷۱۸۷
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در نشست با رئیس فدراسیون جودو با قدردانی از دست‌اندرکاران که بوشهر را برای برگزاری مسابقات جودو قهرمانی کشور، انتخاب کرده‌اند اظهار داشت: همه امکانات و زیرساخت‌ها برای برگزاری این رقابت‌ها فراهم شده و برای تحقق مطالبات و درخواست‌های مورد نظر همکاری لازم در بخش‌های مختلف انجام می‌شود.
 
محمدی‌زاده توجه به زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در این راستا به طرح‌های ورزشی توجه ویژه می‌شود و کمک به هیئت‌های ورزشی و حمایت از آنها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
 
وی از تخصیص اعتبارات لازم از منابع مختلف به ویژه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی به برنامه و طرح‌های ورزشی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: تقویت حوزه جودو استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد.
 
حمایت از تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه تحولات مهمی در استان با عنایت استاندار انجام شده است گفت: کارها و طرح‌های بزرگی در بخش‌های مختلف در حال انجام است.
 
اکبر پورات حمایت از طرح‌های ورزشی را مورد تأکید قرار داد خاطرنشان کرد: حمایت از تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی و تأمین منابع مالی آنان از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در دستور کار قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه به هیئت جودو استان بوشهر کمک ویژه می‌شود اضافه کرد: امسال تحول مهم و شگرف در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، عمرانی و زیرساختی استان بوشهر در حال انجام است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها