مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی

خدمات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم و حاشیه‌ای نشین افزایش یافته است

مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اول مهر تاکنون، بیش از یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان، کمک هزینه و شهریه، به دانشجویان تحت حمایت این نهاد، پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۴۳۵۳۰۳
 به گزارش جام جم آنلاین ،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: رسالت اصلی کمیته امداد توانمندسازی محرومان و نیازمندان است و ارتقاء سطح فرهنگی مددجویان تحت حمایت مهم‌ترین گام در مسیر توانمندسازی این قشر است.

مبشری درخصوص دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در حال حاضر ۱۳۳۶ دانشجو در مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف از حمایت کمیته امداد استان برخوردار هستند که از این تعداد ۱۴ نفر نخبه هستند.

وی اظهار کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویی و برگزاری کلاس‌های مشاوره در قالب مشاوره فردی و خانوادگی، مشاوره تحصیلی و شغلی و خدمات فرهنگی و آموزشی از جمله خدماتی هستند که به دانشجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد اضافه کرد: کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، پرداخت کمک شهریه تحصیلی به دانشجویان دانشگاه‌های غیردولتی، پرداخت تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال، پرداخت وام از صندوق رفاه دانشجویی بدون ضامن و بازپرداخت پس از پایان تحصیلات و ایجاد زمینه اشتغال برای آن‌ها از جمله اقدامات کمیته امداد در حوزه دانشجویی است.
 
مبشری تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری بیش از یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان کمک هزینه و کمک شهریه به دانشجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت و همچنین ۶۹ میلیون تومان نیز به دانشجویان نخبه تحت حمایت اهداء شده است.

مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: این نهاد با همکاری خیران و نیکوکاران برای کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان به منظور رسیدن به درجات عالی تحصیلی و علمی گام برمی‌دارد و در این مسیر خواهان همکاری هر چه بیشتر نیکوکاران به منظور ساختن آینده‌ای روشن برای جوانان این سرزمین است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها