معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون مردم و خیران هرمزگانی ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان صدقه داده اند.
معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون مردم و خیران هرمزگانی ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان صدقه داده اند.
کد خبر: ۱۴۳۴۹۶۹

هرمزگان-جام جم انلاین-معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون مردم و خیران هرمزگانی ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان صدقه داده اند.

عیسی زارعی افزود: این میزان صداقه نسبت به مدت مشابهه پارسال ۲۲ درصد رشد داشته است.


وی گفت: از این میزان مبلغ دو میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان صندوق‌های کوچک خانگی، مبلغ ۸۲۹ میلیون تومان از صندوق‌های بزرگ و معابر، مبلغ یک میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان از کمک‌های موردی و مبلغ ۵ میلیون تومان از روش‌های نوین الکترونیکی بوده است.


زارعی افزود: صدقات جمع آوری شده در زمینه‌های کمک به ساخت یا تعمیر مسکن، کمک هزینه‌های درمانی بیماران صعب العلاج و زمین گیر، کمک هزینه تحصیلی و خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، تامین جهیزیه زوج‌های جوان، کمک به تامین لوازم ضروری زندگی و کمک‌های موردی نیازمندان هزینه شده است.


وی با تاکید به پرداخت صدقه از طریق روش‌های نوین الکترونیکی در تسریع کمک رسانی به نیازمندان گفت: با توجه به فراهم شدن زمینه پرداخت صدقه به روش‌های الکترونیکی و استفاده روزانه خانواده‌ها از بستر‌های فضای مجازی، همه آحاد مردم می‌توانند با کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۲۲ صدقه و نذورات خود را واریز نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها