معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی :

تولیدکنندگان استان حساب‌های خود را به بانک‌های خراسان‌شمالی انتقال دهند

معاون اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی ؛

نظارت بر روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی افزایش یابد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی گفت: دستگاه‌های نظارتی در طول مسیر پرداخت تسهیلات نظارت کنند تا این طرح‌ها بدون انحراف و منجر به اشتغال پایدار شوند.
کد خبر: ۱۴۳۴۶۲۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

ناصرفخرموحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی در جلسه کارگروه اقتصادی و اشتغال استان، با اشاره به ضرورت نظارت بر روند پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغالزایی، اظهار کرد: باید توجه شود که آیا طرح ها ارائه شده و تسهیلات اعطایی در مسیر خود حرکت و مصرف شود.

وی گفت: هدف اصلی از جذب بیشتر منابع و پرداخت تسهیلات، ایجاد اشتغال پایدار، رشد تولید و توسعه اقتصادی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی افزود: دستگاه‌های نظارتی و فرمانداران برای پیگیری مستمر طرح‌ها بر اساس شیوه نامه نظارتی ارائه شده در طول مسیر بر پرداخت تسهیلات نظارت کنند تا این طرح‌ها بدون انحراف و منجر به اشتغال پایدار شوند.

وی بیان داشت: دستگاه‌های مرتبط و بانک‌ها ارزیابی کلی از طرح‌ها را انجام دهند و با حفظ عدالت در تقدم و تاخر طرح‌ها، پروژه‌های دارای توجیه و با کیفیت را معرفی، تصویب و با پرداخت تسهیلات حمایت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: زنجیره ارزش تولید در بخش‌های مختلف در استان شناسایی شده و زنجیره تولید فرش، فولاد، گوشت، زعفران و گیاهان دارویی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها