معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بمناسبت فرا رسیدن روز دانشجو تاکید کرد؛

لزوم ارتقای شاخص های خدماتی و رفاهی خوابگاه های دانشجویی

16 آذر ماه، روز دانشجو نماد استكبارستيزی، استقلال خواهی و نمونه والای مقاومت تاريخی جوانان و دانشجویان غیور ايران عزيز و تبلور بصيرت و يادآور فداكاری، رشادت و حريت دانشجويی است
کد خبر: ۱۴۳۴۴۹۳
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در بازدید از خوابگاه دانشجویان واحد پسران و خواهران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و نشست صمیمی با دانشجویان با تبریک فرا رسیدن روز دانشجو اظهار داشت: 16 آذر ماه، روز دانشجو نماد استكبارستيزی، استقلال خواهی و نمونه والای مقاومت تاريخی جوانان و دانشجویان غیور ايران عزيز و تبلور بصيرت و يادآور فداكاری، رشادت و حريت دانشجويی است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این بازدید تصریح کرد: همه تلاش ما در استان، ارتقای شاخص‌های مربوط به امکانات، زیرساخت‌ها و خدمات رفاهی به دانشجویان است تا در نهایت همگی بتوانیم یک شرایط مناسب‌تر را برای دانشجویان و رضایت آنان را فراهم کنیم.
 
رئیس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر ضمن گفتگو با دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها بر تقویت نظارت و بازدیدهای میدانی از خوابگاه‌های دانشجویان دختر و پسر دانشگاه استان تأکید کرد و افزود: بایستی راه‌های ارتباطی بین دانشجویان و مجموعه مدیریتی دانشگاه‎‌های استان برای بیان و پیگیری مشکلات تقویت شود و دانشجویان بتوانند به راحتی مشکلات و مطالبات خود را با مدیران دانشگاه در میان بگذارند.
 
پورات دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات مطرح شده در این بازدید را صادر کرد و گفت: این بازدیدها در طول سال نیز به طور مستمر از خوابگاه‌ها انجام خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: توسعه برنامه‌های فرهنگی در خوابگاه، توسعه و تقویت اینترنت خوابگاه‌ها، تجهیز مجموعه خوابگاه‌ها به سیستم هوشمند کنترل ورود و خروج برای رفاه بیشتر دانشجویان از جمله کارهایی است که در دست اقدام مسئولان برای نیمسال آینده خواهد بود.
 
در این بازدید، ضمن بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از قسمت‌های مختلف خوابگاه به مسائل مطرح شده توسط دانشجویان پاسخ داده شد و دانشجویان ضمن ابراز رضایت از بهبود وضعیت رفاهی از تلاش‌های مسئولین استان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکر و قدردانی کردند.
 
در پایان این بازدید، رئیس دانشگاه و مدیران حوزه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، گزارشی از وضعیت کلی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی به اکبر پورات، رئیس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر ارائه کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها