اردوی آموزشی و فرهنگی طرح ملی یاس با حضور ۲۰۰ دختر مددجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۴۴۶۰

 به گزارش جام جم آنلاین ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در مراسم اختتامیه اردوی آموزشی و فرهنگی طرح یاس، گفت: این اردوی آموزشی و فرهنگی در مجتمع فرهنگی تربیتی یادگاران امام (ره) با حضور دختران ۲۵ تا ۴۰ سال به مدت ۲ روز برگزار شد.

محمد عرب با بیان این که از ابتدای اجرای این طرح ۳۰۳ نفر از آموزش‌های این طرح بهره‌مند شدند افزود: کارگاه‌های آموزشی امداد و نجات، کمک‌های اولیه و داوطلبانه و سبک زندگی شاد، مقابله با بحران و آموزش‌های معارفی از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی این اردو بوده و مددجویان شرکت‌کننده در این دوره آموزشی پس از آموزش‌های لازم گواهی دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه طرح ملی یاس برای توانمندسازی و ارتقای اجتماعی و فرهنگی مددجویان زیرپوشش این نهاد با همکاری هلال احمر استان اجرا می‌شود، افزود: هدف از اجرای این طرح فرهنگ‌سازی برای امدادگری به خود و دیگران در هنگام بحران‌ها و بلایای طبیعی است.

به گفته عرب دختران خانواده‌های زیرپوشش با آموزش امدادگری و مدیریت بحران، می‌توانند علاوه بر تقویت حس ارزشمندی اجتماعی، برای کمک در بحران‌ها موثر واقع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها