کد خبر: ۱۴۳۳۴۸۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ به گزارش روبط عمومی و بین الملل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان و بر اساس اعلام واحدهای تابعه و متولیان طرح های این شرکت؛ پروژه RHU که با هدف تصفیه 81 هزار بشکه از ته مانده برج های واحدهای تقطیر در حال ساخت است به پیشرفت کلی 41 درصد رسید. همچنین در بخش های مهندسی 82درصد؛ تامین 50 درصد و در بخش ساخت نیز بیش از 10 درصد پیشرفت حاصل شده است.

واحد HPU که وظیفه تولید و تامین خوراک هیدروژن واحدهای هدف پالایشگاهی را برعهده دارد به پیشرفت کلی 17 درصد رسید. دراین واحد در بخش های مهندسی بیش از 56 درصد ؛تامین 16 درصد و ساخت بیش از 3 درصد پیشرفت  حاصل شده است.

واحد RFCC  هم که با هدف تبدیل برش های سنگین و کم ارزش نفتی همچون ضایعات و ته مانده های نفتی برجهای تقطیر پالایشگاهی به فراورده های با ارزش و سبک طراحی و ساخت ان اغاز شد به پیشرفت کلی بیش از 12 درصد رسیده است.این واحد در بخش های مهندسی بیش از 45 درصد و در بخش تامین 12 درصد پیشرفت داشته است.

سوله های و انبارهای شرکت هم به پیشرفتی بالغ بر 60 درصد رسید. این پروژه شامل 4 سوله با ویژگی های خاص انبارهای پالایشگاهی است که در بخش های مهندسی 96 درصد، تامین 65 درصد و ساخت 51 درصد پیشرفت داشته است .

اما واحدهای پتروشیمی شرکت پتروپالایش سهرودی صفاهان نیز روند رو به پیشرفتی را دارد. در این فرایند مطالعات بازار و امکان سنجی پروژه زنجیره ارزش انجام شده و BFD این زنجیره نیز نهایی شده است.

در این پروژه همچنین قراردادهای PDP، FEED و Basic Design  منعقد گردیده است.همچنین مدارک فاز Basic آن نیز در حال آماده سازی است و  MDL مربوط به واحد LPG Merox  ارائه شده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها