هویت محوری، رسالت رسانه ملی در حوزه تبلیغات

یزد- مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان یزد گفت: در تبلیغات و اطلاع رسانی، رسانه ملی به بحث هویت محوری نگاه ویژه دارد.
کد خبر: ۱۴۳۳۳۰۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، احسان کریمی در نخستین نشست صنعت و رسانه ملی در یزد با بیان نقش تبلیغات در عرصه های مختلف اظهار داشت: متاسفانه در استان یزد در حوزه تبلیغات و تجارت ضعیف کار شده که رسانه ملی در نظر دارد با هویت سازی در این بخش، صنعت یزد را تقویت کند.

وی به سبک مدیریتی یزدی‌ها اشاره کرد و افزود: عزم و اراده، حزم، نظم و رزم چهار عنصر مهم در سبک مدیریتی یزدی هاست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان یزد اظهار داشت: تلاش یزدی‌ها و دوراندیشی آنها باعث شده تا بر محدودیت‌ها فائق آیند، با آن مقابله کنند و محدودیت را به فرصت تبدیل کنند.

احسان کریمی در ادامه سخنان خود گفت: مردمان استان یزد در همه‌ی زمینه ها، خلاق و مبتکر هستند و مشتری مدار.

وی خاطرنشان کرد: صنعتگران یزدی خدمتگزار صادق و بی منت هستند و در بحث کیفیت گرایی در کشور زبانزد هستند به گونه ای که تولیدات باکیفیت ایرانی با نام یزدی‌ها عجین شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان یزد افزود: بهره وری از دیگر مولفه هایی است که تولیدکنندگان یزدی به آن توجه دارند.

کریمی خاطر نشان کرد: صدا و سیمای مرکز استان یزد آمادگی دارد تا در حوزه آموزش، اطلاع رسانی و تبلیغات، بازوی کمکی برای صنعتگران و تولیدکنندگان یزدی باشد.

در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت صوتی تصویری سروش با بیان اینکه تبلیغات، حلقه ‌ی مفقوده‌ی کسب و کار است به تشریح راهکارهای موثر تبلیغات پرداخت.

نخستین نشست صنعت و رسانه ملی با حضور جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان در یزد برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
روز ادای دین

سفیر ایران در لبنان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با روزنامه «جام‌جم» از پیام‌های مراسم با شکوه بیروت می‌گوید

روز ادای دین

ابتلای شعر به روزمرگی

دبیر علمی جشنواره شعر فجر در گفت‌و‌گو با «جام‌جم» تأکید کرد آیین‌نامه این رویداد ادبی نیاز به تجدیدنظر دارد

ابتلای شعر به روزمرگی

نیازمندی ها