با ابلاغ حکم رئیس قوه قضاییه

سعید دوستی نژاد دادستان جدید اسلامشهر شد

با مشارکت خیرین شهرستان اسلامشهر انجام شد:

آزادی پنج زندانی جرائم غیر عمد مالی در اسلامشهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر در جلسه رسیدگی به امورات ایتام و خانواده زندانیان از آزادی ۵ زندانی جرائم غیر عمد مالی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۲۷۹۲

دکتر دوستی نژاد ضمن قدردانی از حمایت‌های خیرین شهرستان و با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت ایتام (تحت سرپرستی دادسرا) و خانواده زندانیان دو مقوله کاری مهم انجمن حمایت از زندانیان است گفت: خیرین شهرستان و هر فردی که توان تحت پوشش قرار دادن ایتام را دارند، می توانند با مراجعه به شعبه سرپرستی دادسرا از لیستی که در اختیار آنان قرار داده می شود مساعدت‌ها و کمک های خود را در این خصوص انجام دهند.

دادستان اسلامشهر همچنین از شبکه بهداشت و درمان و نظام پزشکی خواست لیست درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و داروخانه هایی که آمادگی ارائه خدمات از جمله ویزیت و انجام آزمایشهای بالینی و سایر موارد را با تخفیف دارند به دفتر انجمن اعلام‌کنند تا در صورت نیاز با هماهنگی لازم نسبت به معرفی ایتام یا خانواده زندانیان اقدام شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شهرستان اسلامشهر ادامه داد: تاکنون چندین جلسه در دادستانی و نیز به دعوت تعدادی از خیرین شهر احمد آباد مستوفی در خصوص حمایت زندانیان برگزار شده و کمک های مالی و معیشتی و لوازمی مانند بخاری گازی و فرش در اختیار خانواده زندانیان قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها