توقف فعالیت بیمارستان اندونزی و محاصره بیمارستان المعمدانی غزه

منابع بیمارستانی از توقف فعالیت بیمارستان اندونزیایی و محاصره بیمارستان المعمدانی خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۳۱۲۲۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، دکتر «عاطف عدوان» رئیس بیمارستان اندونزی از توقف فعالیت این بیمارستان خبر داد.

در همین حال، یک جراح در بیمارستان المعمدانی در نوار غزه نیز گفت: اشغالگران بیمارستان را با تانک محاصره کرده و زخمی شدگان در داخل بیمارستان در معرض مرگ هستند. عملیات جراحی متوقف شده است. هزاران مجروح طی روزهای آتی به سبب فروپاشی سیستم بهداشت و درمان از دست خواهند رفت.

«محمد ابوسلمیه» رئیس بیمارستان شفا در غزه نیز از تیراندازی به این بیمارستان خبر داد و گفت: هر که در داخل بیمارستان حرکت کند هدف تیراندازی قرار می‌گیرد.

وی افزود: اوضاع کودکان در داخل بیمارستان بسیار دشوار است. کودکان در داخل بیمارستان دچار اسهال و استفراغ هستند. سه نوزاد در داخل بیمارستان جان داده‌اند.

رئیس بیمارستان شفا همچنین گفت: بیمارستان «المعمدانی» آخرین امید ساکنان غزه است. بیش از هفت هزار نفر داخل بیمارستان در محاصره هستند و در معرض مرگ تدریجی قرار دارند.

وی افزود: مجبور به قطع اعضای برخی مجروحان به سبب تعفن جراحات آنها به علت عدم امکانات هستیم. بیش از هفت هزار نفر در بیمارستان بدون آب و غذا هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها