رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد:

کسب رتبه نخست پالایشگاه گاز ایلام در حوزه پژوهش و فناوری

رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام از کسب رتبه نخست این واحد در بین شرکت های پالایش گاز کشور خبرداد و گفت: کسب این رتبه بواسطه عملکرد پژوهشی این واحد در زمینه های مختلف در طول سال بوده است.
کد خبر: ۱۴۳۰۹۴۹

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ محسن خزلی افزود: درصد بودجه پژوهشی جذب شده، تعداد پروژه‌های پژوهشی تجاری سازی، ارتباط و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی با دانشگاه‌ها و مراکز علمی، حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و ... از جمله شاخص‌های ارزیابی کسب این رتبه بوده است.

وی با بیان اینکه کسب این مهم نشان از تلاش، تفکر نوآورانه و تعهد شرکت در حوزه پژوهش و فناوری دارد، اظهارداشت: پالایشگاه گاز ایلام در طول سال‌های گذشته تاکنون توانسته است با برنامه ریزی صحیح، هدفگذاری، شناسایی نیاز‌های فناورانه در حوزه‌های مختلف و با ارائه راهکار‌های مبتکرانه و بهبود فرایندها، در حوزه پژوهش و فناوری پیشرو باشد و با تکیه بر نقش برجسته همکاران در توسعه فناوری‌های نوین، ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات، و ایجاد تغییرات اثر بخش در شرکت و صنعت گام بردارد.

خزلی تصریح کرد: جذب۸۷ درصدی بودجه، مدیریت و اجرای ۱۰ پروژه پژوهشی، حمایت از ۱۳ پایان نامه تحصیلات تکمیلی، عقد ۱۰ تفاهم نامه همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی، شناسایی ۶ عنوان ساخت بار اول، تدوین نقشه راه و کتابچه نیاز‌های فناورانه مشتمل بر ۱۵۱ عنوان، تدوین نقشه راه نانوفناوری و ... از اقدامات شاخص این واحد در سال گذشته بوده است.

گفتنی است گردهمایی سالانه پژوهشی شرکت‌های پالایش گاز با حضور نمایندگان مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید، مدیریت پژوهش و فناوری، رؤسا و کارشناسان پژوهش و فناوری شرکت‌های پالایش گاز در محل مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز در آبان ماه سال جاری برگزار که در این گردهمایی نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد شرکت‌ها در میزان تحقق شاخص‌های عملکردی مورد ارزیابی قرار گرفت و واحد پژوهش و فناوری این شرکت موفق به کسب رتبه اول عمکرد پژوهشی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها