مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس:

مهم‌ترین اولویت پتروشیمی خلیج فارس، اشتغال است

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نشست با مدیران پتروشیمی ایلام گفت:مهم‌ترین اولویت هلدینگ خلیج فارس افزایش سرانه اشتغال در استان ایلام است.
کد خبر: ۱۴۳۰۹۳۹

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عبدالعلی علی عسکری با بیان اینکه ایلام به واسطه‌ی وجود ظرفیت‌های عظیم خدادادی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی یک استان توانمند در سطح کشور محسوب می‌شود تاکید کرد: افزایش خوراک پتروشیمی ایلام تا رسیدن به ظرفیت صد درصدی باید با قید فوریت پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه هلدینگ خلیج فارس از طرح‌های درون مجتمعی در جهت افزایش سود شرکت‌ها حمایت خواهد کرد ادامه داد:مشکلات خوراک پتروشیمی در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

وی با اعلام این خبر که پارک پلی‌پروپیلن در تحقق هدف اشتغالزایی در استان و تکمیل زنجیره ارزش نقش بسزایی دارد افزود: استان ایلام گوهری است که به درستی و در راستای توسعه از آن بهره‌برداری نشده است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با تمجید از بردباری و مقاومت مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: بسیاری از مدیران شایسته کشور از فرزندان استان ایلام هستند که نشان از توانمندی ایلامی‌ها در سطوح عالی مدیریتی است.

علی عسکری با تقدیر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام ادامه داد:
همه‌ی ارگان‌ها، نهاد‌ها و بانک‌ها در کنار شرکت صنایع پتروشیمی برای زدودن غبار محرومیت از چهره استان ایلام تلاش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها