فرمانده سپاه استان البرز گفت: یکی از ابزارهای پرقدرت در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، رجوع به گذشته پرافتخار فرزندان این ملت و مرز و بوم است.
فرمانده سپاه استان البرز گفت: یکی از ابزارهای پرقدرت در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، رجوع به گذشته پرافتخار فرزندان این ملت و مرز و بوم است.
کد خبر: ۱۴۲۷۸۸۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز در مراسم افتتاحیه راهیان نور بسیج دانش‌آموزی در جمع مدیران آموزش و پرورش استان البرز، استاندار و شهردار کرج در اردوگاه شهید کلهر گفت: در عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور که هرساله توسط بسیج برگزار می‌شود، تلاش می‌شود تا گوشه‌ای از دلاورمردی‌های بهترین جوانان این مرز و بوم که روزگاری برای دفاع از تمامیت ارضی این کشور، جان خود را در طَبَق اخلاص گذاشتند و در مقابل ابرقدرتها ایستادند، به تصویر کشیده شود.

سردار حیدرنیا با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند؛ دفاع مقدس ما مانند گنجینه‌ای است که ملت ما می‌تواند برای سالیان طولانی از این گنجینه استفاده کند و بتواند با استفاده از این گنجینه نسل خود را پرورش دهد، اظهار داشت: سال گذشته، در همین روزها، دشمن داخلی و خارجی، آمده بودند تا یک جنگ همه جانبه ترکیبی را علیه ملت ایران علی‌الخصوص نسل جوان شروع کنند، اما باز هم جوانان با دلاورمردی‌های خود در مقابل این هجمه همه جانبه و این جنگ ترکیبی ایستادند و دشمن را شکست دادند.

وی افزود: یکی از ابزارهای بسیار پرقدرت در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، رجوع به گذشته پر افتخار فرزندان این مرز و بوم است، شهدای عزیزی که جان عزیز خود را تقدیم خدا کردند و الگوهای واقعی این ملت هستند و همه ما علی‌الخصوص مدیرانی که تربیت یک نسل به عهده آنها است، در مقابل آنها وظیفه داریم و درخواست می‌کنم از این رزمایش بزرگ فرهنگی راهیان نور و پیشرفت دانش‌آموزی پشتیبانی کنید تا مأموریت اصلی به نحو شایسته انجام شود.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: همه این هماهنگی‌ها از ماه‌ها قبل شروع شده و تلاش کردیم تا به نحو شایسته، میزبانی از دانش‌آموزان عزیز صورت پذیرد و همچنین مدیران آموزش و پرورش به عنوان مجریان اصلی راهیان نور دانش‌آموزی، از نزدیک در جریان برنامه‌ها و روند اجرای راهیان نور قرار بگیرند.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور استاندار البرز، شهردار کرج، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و مدیران آموزش و پرورش در اردوی راهیان نور، آرزوی ادامه راه شهیدان برای همگان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها