امام جمعه موقت تهران:

رژیم صهیونیستی ریشه و دوامی ندارد

امام جمعه موقت تهران گفت: اسراییل مظهر همه رذالت‌هاست و از مرداب نفاق و از لجن زار کثافات و جهل آبیاری شده و ریشه و دوامی ندارد.
کد خبر: ۱۴۲۷۷۵۵

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، اظهار داشت: این روز‌ها مسأله ما، مسأله فلسطین است. آنچه در روز‌های اخیر مشاهده می‌کنیم، رفتار‌های غیرقابل توصیفی از وحشی‌های روزگار است که بر اساس منطق قرآن کریم رژیم صهیونیستی همان شجره خبیثه است.

رژیم صهیونیستی نهادی پلید است

وی بیان کرد: این نهاد پلید و خبیث و این آرمان کثیف و موجودیت پلید مانند درخت خبیث می‌ماند و ریشه و دوام هم ندارد. اسرائیل مظهر کلمه خبیثه و مجموع همه رذالت‌هاست. این درخت ریشه در منجلاب کفر داشته و از مرداب نفاق و لجنزار شهوت‌ها و از جهل و هواپرستی آبیاری شده است. از این درخت پلید و کثیف میوه‌ای به جز میوه شیطانی، بی‌عفتی، بی‌حیایی، خودخواهی، کبر، استکبار، ظلم، جنایت و کودک کشی، بدخواهی، حسادت و وحشت انتظار نیست.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه آنچه دوام دارد و ریشه در توحید دارد و می‌ماند حق است، تصریح کرد: این بار ما شاهد یک تازیانه الهی هستیم که بر چهره سیاه، متعفن و کریه این رژیم پست و تبهکار با دست خداوند متعال که از آستین مقاومت بیرون آمد، نواخته شد.

طوفان‌ الاقصی نقطه عطفی تاریخی را در عصر ما به وجود آورد

حاج علی اکبری با بیان اینکه طوفان الاقصی یک پدیده بی‌نظیر است و نقطه عطفی تاریخی را در عصر ما به وجود آورد، ادامه داد: این نبرد تاریخی باید از جوانب مختلف مورد بررسی قرار گیرد. باید تاریخ منطقه و جهان را به بعد و قبل از ۷ اکتبر تقسیم کرد.

وی افزود: علت اینکه مقاومت فلسطین دست به عملیات طوفان الاقصی زد این بود که ملت فلسطین طی ۷۵ سال آواره و مظلوم مورد انواع جنایت‌ها قرار گرفتند و از آوارگی و تحقیر تا کشتار دسته جمعی و ده‌ها جنایت دیگر آنان به ستوه آمده بودند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: ۱۶ سال شاهد محاصره غزه از زمین، هوا و دریا بودیم و اسرائیل، غزه را به یک زندان بزرگ تبدیل کرده بود و حتی زنان باردار برای وضع حمل باید اجازه می‌گرفتند و در این سال‌ها بیش از ۸ هزار کودک پشت این سیم‌های خاردار به دنیا آمدند.

حاج علی اکبری گفت: در دو سال اخیر هم که دولت مجانین در اسرائیل روی کارآمد، شاهد بودیم که نخست وزیر و وزرای آن نه عقل دارند و نه از انسانیت بویی بردند و با وجود این افراد جانی، شرایط ملت فلسطین سخت‌تر از قبل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها