کشف ۲۱۵۰ کیلو شیره‌ تقلبی در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از پلمب محل تولید شیره تقلبی انگور توسط مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۷۵۶۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در تشریح اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی اطلاع از تهیه شیره تقلبی انگور در زیرزمین یک منزل مسکونی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی و با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در بازرسی از محل مورد نظر مقدار ۲۱۵۰ کیلوگرم شیره تقلبی انگور را کشف کردند.

ساکی با اشاره به معرفی یک نفر متهم به مرجع قضایی، افزود: شهروندان برای تهیه محصولات غذایی و سوغاتی‌ها به فروشگاه های معتبر مراجعه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
  
فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف ۳۵۰ عدد باند و دزدگیر و دو دستگاه یخچال به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: در راستای مقابله با پدیده قاچاق و برخورد با سودجویان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه، مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو وانت حامل بار مشکوک می‌شوند و در بازرسی از خودرو مذکور تعداد دو دستگاه یخچال خارجی را کشف کردند.

ساکی با بیان اینکه مأموران همچنین در بازرسی از یک باب مغازه تعداد ۳۵۰ عدد باند و دزدگیر قاچاق را کشف کردند، یادآور شد: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و با تشکیل پرونده دو نفر متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شدند.

newsQrCode
برچسب ها: همدان پلیس شیره
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها