دادستان سیرجان :

حمایت از خبرنگاران در دستور کار قضایی قرار دارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت:نقش اصحاب رسانه در ایجادروحیه نشاط و شادابی در جامعه بی بدلیل است و خبرنگاران به عنوان پرچم دار جهاد تبیین بایستی در مقابل هجمه های سنگین رسانه های معاند بایستند.
کد خبر: ۱۴۲۷۴۹۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مجتبی قدیمی،در نشست هم اندیشی مسئولان قضایی با اصحاب رسانه سیرجان اظهارداشت:دستورساماندهی ومتمرکز شدن۸۹کارگاه ضایعاتی غیر مجاز در شهرستان سیرجان صادر شده است.

وی ادامه داد:یکی از عوامل سرقت های تاسیسات دولتی مثل کابل های برق و مخابرات و همچنین سرقت های خرد وجود همین کارگاه های ضایعاتی غیرمجاز و مالخرها می باشد که در این رابطه برنامه های خوبی در جهت برخورد با سارقان و مالخرها و همچنین ساماندهی این کارگاه ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی به موضوع برخورد با متکدیان حرفه ای در این شهرستان اشاره کرد و افزود:موضوع ساماندهی اتباع شاغل در صنوف نیز در حال پیگیری است.

این مقام قضایی اعلام کرد:دادستانی در چارچوب قانون مطبوعات از اصحاب رسانه حمایت می کند و از مدیران اداره ارشاد اسلامی انتظار داریم نسبت به تعیین و تکلیف وضعیت برخی از اصحاب رسانه که مدت ها در صف انتظار تایید برای اخذ مجوز از وزارت ارشاد هستند اقدام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها