مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر:

طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تا ۶۰ هزار شغل مستقیم ایجاد می‌کند

 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر گفت: طرح توسعه پیشرفت و‌ امید منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی می‌تواند ۵۰ تا ۶۰ هزار شغل مستقیم را در زمان احداث در شهرستان بندر ماهشهر و همچنین صنایع پایین دستی و شهرک‌های صنعتی استان خوزستان ایجاد کند.
کد خبر: ۱۴۲۶۹۰۹

جام جم آنلاین - خوزستان، شامگاه جمعه  ۲۸ مهرماه نشست مشترک سید جعفر حسینی رئیس امور آمایش و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور و هیأت همراه، مهرداد نیکو مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان و پیام برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر برگزار گردید و آخرین وضعیت طرح توسعه پیشرفت و‌امید منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مورد بررسی قرار گرفت.

 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این نشست اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های منطقه ویژه و میزان تأثیردر اقتصاد کشور، توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به دلیل زیرساخت‌های ایجاد شده و همچنین مزیت‌های متمایز از سایر مناطق کشور امری اجتناب ناپذیراست.

برزگر افزود: طرح توسعه پیشرفت و‌امید منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بیش از 3هزار و 300هکتار در نظر گرفته شده است که‌ امیدواریم با تملک این اراضی گام بلندی در تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی و ایجاد اشتغال برداریم.

وی عنوان کرد: همچنین در بودجه سال جاری ۸۰۰ میلیارد تومان برای فاز نخست طرح توسعه به تصویب هیأت مدیره و مجمع این سازمان رسیده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: طرح توسعه پیشرفت و‌امید منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی می‌تواند ۵۰ تا ۶۰ هزار شغل مستقیم را در زمان احداث در شهرستان بندرماهشهر و همچنین صنایع پایین دستی و شهرک‌های صنعتی استان خوزستان ایجاد کند.

رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اشاره به احداث ۲ کارخانه نوآوری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بیان کرد: با استفاده از تجربه مدیریت منطقه ویژه فعلی، در طرح توسعه به دنبال ایجاد ارزش افزوده حداکثری و اشتغال بیشتر هستیم و در این مسیر از ظرفیت دانش بنیان‌ها استفاده خواهیم کرد.

در پایان این نشست، مدیران سازمان برنامه و بودجه از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت‌های پتروشیمی مارون، شهید تندگویان و طرح‌های در دست احداث این منطقه بازدید کردند. گفت و گو با کارشناسان و مدیران بهره‌برداری و تولید واحد‌های پتروشیمی شهید تندگویان و مارون از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها