معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام :

پارک بانوان ایلام در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار احداث می شود

در نشست معاون سیاسی ، امنیتی استانداری ایلام با بانوان فعال حوزه رسانه مطرح شد : پارک بانوان در ایلام در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار احداث می شود / ۳۳ نفر از بانوان ایلامی مرحله پیش ثبت نام انتخابات را انجام داده اند.
کد خبر: ۱۴۲۶۹۰۳

به گزارش جام  جم آنلاین ایلام ؛ معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در نشست با بانوان فعال حوزه رسانه در استان ایلام با محکوم کردن حملات رژیم اشغالگر قدس گفت: رژیم جعلی صهیونیستی خودش را قدرت چهارم نظامی دنیا می داند این رژیم ستمگر با وقاحت تمام بمب‌های آمریکایی را مستقیما وارد سرزمین‌های اشغالی کرد و به سمت زنان و کودکان بی پناه شلیک کرد.

محمد سبحان حسنی افزود : این رژیم غاصب و ستمگر تمام قوانین دنیا زیر پا گذاشت و این همه گستاخی و دروغگویی که این رژیم دارد باور پذیر نیست.

وی با تاکید بر اینکه غاصبان رژیم صهیونیستی جنگ روانی را به عهده رسانه هایشان گذاشته اند گفت: وجدانهای بیدار می بینند و واکنش نشان می دهد حتی در قلب اروپا نیز بسیاری از مردم به این جنایتها واکنش نشان دادند.

وی افزود: در این دنیا مدعیان غیر از زبان زور زبانی نمی فهمند اگر کشوری قدرت بازدارندگی داشته باشد دشمن جرات ندارد به سمت آن کشور بیاید و تعرضی داشته باشد.

حسنی افزود:در حوزه های اجتماعی و فرهنگی ما از دوستان رسانه انتظاراتی داریم، بخشی از آسیب‌های حوزه های اجتماعی ناشی از عدم تبیین درست مسئله است فقط ناشی از ضعف در بدنه مدیریتی نیست باید کارکردها به روز شود همونطور که نیاز تغییر می‌کند پاسخ به نیاز هم تغییر می کند اگر آسیبها درست تبیین نشود تبدیل به ضد ارزش می شود.

وی افزود: باید در طرح آسیب و مسئله با مشورت با صاحب نظران در آن حوزه ، اول نگاه به تولید آرامش در جامعه داشته باشیم و جامعه را مضطرب نکنیم.

حسنی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های خوبی در استان ایلام وجود دارد گفت : اقدامات و اعتبارات خوبی در بخش‌های مختلف برای استان در نظر گرفته شده و این مباحث در سفر ریاست جمهور مطرح می‌شود این سفر برای استان مهم است و احیانا نباید با طرح مباحث حاشیه ای اصل سفر تحت تاثیر قرار گیرد.

وی اربعین را فرصت مناصبی برای استان دانست و گفت : اربعین یک فضای خاص است وکسانی که در این فضا قرار می‌گیرند با خدا معامله می کنند خوشبختانه اربعین امسال فضای اطلاع رسانی خوبی داشت و رسانه ها تلاش خوبی داشتند و به خوبی رسالت خود را در این زمینه انجام دادند.

وی در بحث ضرورت احداث پارک بانوان در ایلام گفت : در بحث پارک بانوان سه شهرستان ایلام پارک بانوان دارند ولی این کفایت نمی‌کند.

حسنی افزود: در حال حاضر زمینی به مساحت ۳۲ هکتار در ایلام برای احداث پارک بانوان در نظر گرفته شده است و در سفر ریاست جمهور اعتبارش در نظر گرفته شده و مطرح خواهد شد و سالن‌های ورزشی بیشتری نیز برای بانوان احداث خواهد شد.

۳۳ بانوی ایلامی مرحله پیش ثبت نام انتخابات را انجام داده اند

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام نیز در این نشست گفت : ۳۳ نفر از بانوان ایلامی مرحله پیش ثبت نام را انجام داده اند که نسبت به انتخابات ادوار گذشته رشدی سه برابری داشته است.

فرشید زرگوش افزود: در انتخابات گذشته در موسم ثبت نام قطعی انتخابات با خیل عظیمی از افرادی مواجه می شدیم که با عناوین مختلف در انتخابات شرکت می کردند و ناچارا در حیطه بررسی صلاحیت‌ها توسط دستگاههای ناظر رد می شدند.

وی اضافه کرد: متاسفانه این افراد شرایط اولیه نداشتند و رد صلاحیت می شدند و به همین خاطر هزینه هایی به نظام تحمیل می شد ولی خوشبختانه امسال کار برای داوطلبین و مجریان انتخابات راحت‌تر شده است.

زرگوش گفت : در بحث تعیین هزینه های انتخاباتی از کاندیداها درخواست شده است که حسابی تعیین کنند که تمامی هزینه های انتخاباتی باید در این حساب متمرکز شود که گواهی از بانک اخذ می شود و دستگاه‌های نظارتی دخل و خرج کاندیداها و مخارج مازاد بر این حساب یا حسابهای دیگر را رصد می کنند.

وی اظهار کرد: باید کارکرد مجلس شورای اسلامی برای مردم تببین شود ، قوه مقننه یکی از قوای در راس امور است و اهمیتی بی‌نظیری دارد باید برای مردم وظایفش را تببین کنیم که مردم آگاهانه به پای صندوق رای بیایند.

زرگوش با بیان اینکه کارکرد مجلس ریل گذاری آینده کشور و آینده قوه مجریه و قضائیه است گفت: هیچ انتخاباتی از حیث دموکراسی و مردم سالاری به پای انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی رسد.

وی افزود: در این مقطع زمانی بحث مشارکت باید ترویج شود زیرا اگر انتخابات پر شور تر باشد نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها