امام جمعه کرج گفت: به زودی با از بین رفتن اسراییل خاورمیانه ای جدید شکل خواهد گرفت اما در این میان سکوت سازمان ملل مایه ننگ بشریت است.
امام جمعه کرج گفت: به زودی با از بین رفتن اسراییل خاورمیانه ای جدید شکل خواهد گرفت اما در این میان سکوت سازمان ملل مایه ننگ بشریت است.
کد خبر: ۱۴۲۶۸۰۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز،نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های نماز جمعه امروز کرج گفت: امروز محور ظلم می گوید قرار است خاورمیانه شکلی جدید به خود بگیرید، اتفاقا محور مقاومت نیز به دنبال همین موضوع است و به زودی با از بین رفتن اسراییل خاورمیانه ای جدید شکل خواهد گرفت اما در این میان سکوت سازمان ملل در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برای بقا مایه ننگ بشریت است.

آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز شاهد این هستیم که با افزایش موفقیت‌های ایران اسلامی کینه ظالمان هم بیشتر می شود و امروز که این موفقیت‌ها به خارج از ایران رسیده و در سایر بلاد اسلامی حضور قدرتمند ایران احساس می‌شود همه این کشورهای محور ظلم تلاش می‌کنند تا از سرایت قدرت ایران جلوگیری کنند اما کار از کار گذشته و ایران اسلامی به عنوان ابر قدرتی جدید نمایان شده است.

وی افزود: عملیات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین نتیجه همین موضوع است دشمنان فهمیده‌اند که آینده از آن اسلام و تفکر اهل بیت است برای همین با تمام قوا وارد میدان شده‌اند. نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: امروز سکوت در برابر جنایات اسرائیل نشان دهنده همراهی با این جنایات است و ضروریست با کسانی که با این جنایات همراهی  می‌کنند برخورد شود. آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا با سفر به سرزمین‌های اشغالی نشان داد همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند آمریکا هم در این جنایات سهیم است.

  امام جمعه کرج گفت: اسرائیل سگ تعلیم دیده آمریکاست و امروز هم همه این جنایات را با چراغ سبز آمریکا انجام می‌دهد. همانطور که خداوند متعال در قرآن مجید وعده داده است این قوم یهود قوم وابسته‌ای هستند که همیشه باید زیر سایه یک نفر زندگی کنند. امروز هم حیات این رژیم غاصب به کمک‌های شیطان بزرگ یعنی آمریکا گره خورده است.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: محور ظلم و شرارت می‌داند که حتی حضور آمریکا هم نمی‌تواند در این آبروریزی بزرگ به آنها کمک کند و امروز دست خداوند متعال در شکست سنگین رژیم صهیونیستی به خوبی قابل مشاهده است و این عملیات یک نصرت بزرگ الهی است.

وی گفت: سازمان ملل از ابتدای تاسیس تاکنون در خدمت قدرت‌های ظالم بوده و حقوق بشر را در طول تاریخ پایمال کرده است امروز هم در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و جنایات این رژیم کودک کش سکوت پیشه کرده است. وقایع اخیر غزه و به ویژه بمباران بیمارستان این شهر نشان داد امروز سازمان ملل مایه ننگ بشریت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها