غزه، حجت نابودی صهیونیسم: 

مقاومت غزه و آیات زنده قرآن

هر روز که می‌گذرد، ورق تازه‌ای از ضرورت پایان دادن به بازی پر از جنایت و حماقت جهان سرمایه‌داری و سیاه‌پیشه کفر غرب یعنی تأسیس رژیم اسرائیل به ضرب کشتار و غصب و فتنه و فریب در فلسطین تشدید می‌شود.
هر روز که می‌گذرد، ورق تازه‌ای از ضرورت پایان دادن به بازی پر از جنایت و حماقت جهان سرمایه‌داری و سیاه‌پیشه کفر غرب یعنی تأسیس رژیم اسرائیل به ضرب کشتار و غصب و فتنه و فریب در فلسطین تشدید می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۶۴۲۴
نویسنده احمد میراحسان - گروه فرهنگ و هنر

این ضرورت از ماهیت ضدبشری و دفاع‌ناپذیری خشونت یهودیت سامری صهیونیستی این اشغالگر وحشی برمی‌خیزد و ناهیت بحران‌آفرین آن.

مقدمه نابودی صهیونیسم

اما حقیقت آن است که این ظاهر ماجراست. طی سال‌ها بار‌ها تأکید کردم یهودیت جهانی سامری با نیات پنهان، خیمه خیانت در سرزمین مقدس برافراشته است. علوم غریبه هاروت و ماروت که به چنگ قدرت‌پرستان یهود و خائن به حضرت موسی علیه‌السلام افتاده در تمام قرون به کار ویرانی ارض و انسان رفته است و در آخرالزمان از این علم، جادو و سحر برای جنگ با پیامبر خاتم و اوصیای او صلوات ا... علیهم از امیرمؤمنان تا امروز مهدی معود سوءاستفاده شیطانی می‌کنند تا مانع عدل موعود (عج) جهانی شوند و قدرت استکباری و جهانی یهود را حفظ کنند. غصب فلسطین هدف اصلی‌اش این جنایت علیه بشریت مظلوم است و وعده قطعی ظهور بدون مقدمه نابودی صهیونیسم رخ نمی‌دهد و اینان از همین‌رو دچار جنون کشتار مردم مسلمان فلسطین‌اند و نمی‌دانند همین جنون، همان تقدیر مرگ و اتفاق آرای مردم کره زمین دال بر حذف‌شان را پایه‌ریزی می‌کند. خشونت وحشیانه علیه غزوه دارای همان مرگ محتوم صهیونیسم است.

نقطه‌عطف کنونی

غزه، امروز کانون توجه جهان است و همه از شیاطین، اربابان ظالم بین‌المللی جنایت، اشغالگران درنده و دولت‌های همدست و گروه‌های سیاسی ابزار و چاکر و مزدور قدرت‌های ستمگر و دوست اسرائیل، غربگرایان دچار فساد نگاه و اپوزیسیونی که همه‌چیزش را باخته تا رفرمیست‌های دل دو جای داخلی که پشت ماسک ایران‌دوستی‌شان اخراح دین از صحنه سیاست به سود مدرنیت و خواست غرب نهان است و همواره در جست‌وجوی بهانه‌ای برای نیش زدن به اسلام انقلابی هستند و... گرفته تا نیرو‌های آزاده: مردم غزه و فرماندهان و رهبران مقاومت و انقلابیون اصیل، مؤمنان به اسلام و عاملان به هدایت و وعده قرآن، دوستان فلسطین مظلوم، میلیارد‌ها انسان و ملل مستضعف و ستمدیده از سلطه سرمایه‌داری جهانی و ضدقدرت‌های جائر و رهبران دینی ربانی و مبارزان عدالت‌خواه و رسانه‌های معتبر و گمنام جهان و نیرو‌های اهل ایمان در فضای مجازی و شبکه‌های مختلف اجتماعی و... همه و همه با نگاه‌های متفاوت و گاه متضاد دارند درباره فلسطین و غزه و طوفان‌الاقصی صحبت می‌کنند. این یعنی آن‌که این رخدادی عظیم و دارای تبعات بزرگ است. باید ابعاد آن را شکافت. خود ابعاد و عناوین گسترده و بزرگ موضوعاتی که این عملیات مسبب مطرح شدن جهانی‌شان شد، گواه کم‌مانندی یا بی‌همتابی این نبرد و نقطه‌عطف کنونی است. 

طنین اعظم حقانیت

طوفان‌الاقصی بازگشت‌ناپذیر است و هر واکنش رژیم صهیونیستی به سند درندگی و مجوز نابودی اسرائیل بدل می‌شود. اکنون غزه فقط با هدایت و وعده قرآن می‌تواند به پیروزی برسد با بندگی ناب. با شجاعت و استقامت با قدرت و اتکال خزا که رعب در دل دشمنان خدا می‌افکند و نیروی مؤمنان را برتری می‌دهد و در پیشروی تنها به رهبری قرآنی و امام‌الزمانی نایب، ولی عصر (عج)، ولی فقیه دل دارن و با شجاعت و یقین اجرا کردن جهاد قرآنی __ تا همین جا بازتاب نبرد غزه در جهان طنین اعظم حقانیت فلسطین و ناممکنی حیات صهیونیسم ظالمانه بوده و رسانه‌ها آینه این امر و حقانیت مبارزه مردم غزه‌اند. 

طوفانی که از خون حاج‌قاسم برانگیخت

موضوع برکات طوفان‌الاقصی، روح این نبرد و ارکان فراموشی‌ناپذیر این برکات وحدت، معجزه و معمای رخ داده‌شده و نقش پنهان و ممتد حاج‌قاسم و طراحی او، همه و همه باید مکررا بیان شود، اما اکنون من به وجه اتمام حجت غزه و اثبات وجوب حذف صهیونیزم برای جهان و مسیر نابودی اسراییل با وحشیگری‌های به‌یادماندنی در تاریخ توجه دارم و می‌خواهم به این اتمام حجت اشاره کنم و تداوم ایستادگی غزه و تکالیف جهانی مسلمانان و همه ملل در یاری به ایستادگی. ظهور عیان وحشیگری صهیونیست‌ها که مردم جهان و حتی اسرائیلی‌ها را برانگیخت یک معنا بیشتر ندارد. اتمام حجت برای نابودی اسرائیل! و ضرورت عمل همه سویه علیه اسرائیل.

تحقق وعده خدا

صحنه غزه، صحنه ظهور امروزین حیات آیات قرآن مجید برای اکنونیان مؤمنان و پیدایی مجدد درستی معرفت و هدایت آن است. همه آنچه آن روز از ناسپاسی بنی‌اسرائیل و جریان سامری‌وش و کذاب بیان کرده، امروز در صحنه نمایش اسرائیل در حال اجراست. همه وعده‌ها و آینده‌ای که قرآن مجید پیش‌بینی کرده، دارد رخ می‌دهد. همه ناجوانمردی مردمی بی‌ایمان، جنایتکار، بی‌حیثیت و خبیث که برای منافع خود دست به هر کاری می‌زنند، صحتش آشکار و عیان پیش چشم‌هاست. اسرائیل در غزه با عملش اسناد عینی و متقن ضرورت محوش را ارائه می‌دهد. حتی غربگرایان و کسانی که شعار می‌دادند نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران، امروز از فاجعه غزه نتیجه می‌گیرند که اسرائیل برخلاف تمامی موازین حقوق بین‌المللی و حقوق‌بشری رفتار می‌کند. به استثنای نوکران اسرائیل، اربابان و رسانه‌های صهیونیستی. اسرائیل پدیده فاجعه‌آفرینی است که باید به عملش خاتمه داد؛ و برکات طوفان‌الاقصی هنوز در گام نخست ظهورش است. باش تا صبح دولتش بدمد. این ظهور حقیقت عالم غیب و آخرالزمان موعود است که دینش را می‌شنویم. در ایران، فلسطین، عراق، لبنان، سوریه، یمن، افغانستان و همه کشور‌های اسلامی جریان درخشان ایمان تابش گرفته است. جوانان لاهوتی غوغا بپا کرده‌اند؛ کوران فساد و تباهی را می‌بینند و بهانه نومیدی می‌سازند و می‌پراکنند، اما مؤمنان همراه همسازی علی‌اوف‌ها و اردوغان‌ها و بن‌سلمان‌ها و شیوخ نفتی نیروی عظیم جهادگران و بندگان خدا را می‌بینند که در همه جهان سر برمی‌آورند و تشنه عزل موعود، جان فدا می‌کنند و از هیلت و سدوت‌شان لرزه بر کاخ ستم می‌افتد. خزا و وعده خدا و عالم غیب را شوخی و خیال و باری نگیرید. باش و بنگرید که سررشته کار غایی پیامبر اعظم (ص) دست، ولی ا... الاعظم (عج) است و رهروانش شکست ندارند.

تردید نکنید که ساحران سامری یهود، صهیونیست‌ها خوب امام زمان (عج)، واقعیت او، اهداف و اصلاح ضدکفر، ظلم، شرک و نفاقش را می‌شناسند و با همه خباثت می‌کوشند جهان را به سیاهچاله ضد نیرالاعظم و ظهورش بدل سازند. اگر مسلمانان به اندازه آنان در امر ولایت و ظهور، ولی ا... الاعظم (عج) یقین می‌داشتند و سر بر کفر، شرک و نفاق فرود نمی‌آوردند قرن‌ها بشریت تحت نظام شیطانی و ظلمانی اداره نمی‌شد و امروز هم چنین است.

آنچه باید در غزه دید

اما در باره ادامه نبرد فلسطین، باید دیگر همه گوش‌های شنوا و چشم‌های بینا دانسته باشند، غزه نه با رهبری لیبرال، نه رهبری سکولار، نه رهبری اسلام آمریکایی، نه با تحجر و نه با جنون خشونت داعشی ضدشیعه و نه با فکر خائنانه چاکران انگلیس، شیطان بزرگ و همدستان ناتو و اهل فساد و نه کشور‌های تحت قیمومت آمریکا نجات می‌یابد.

فلسطین به دست فلسطینی‌های مؤمن به خدا، قرآن، وحی و راسخان در علم الهی آزاد خواهدشد و همه خداپرستان و آزادگان با اتحاد بر گرد حق تعالی، فلسطین و جهان را از شر شیاطین و فرعون‌ها و مستکبران رها خواهندکرد. البته با واسطه راسخان در علم الهی و امداد امام زمان (عج) و گوش سپردن به عالم علم آل محمد صلوات‌ا... علیه و آله و باور به قدرت شناختی روح تزکیه شده رها از قدرت‌خواهی و نفسانیت. اهل اسلام انقلابی در ایران یقین دارند دین با پیروی از رهبری دانا به دین و رابطه عقل و ایمان و تقوا و هدایت معصوم و امداد غیبی و الهی پیروز خواهدشد. همه تلاش برای حذف شیعیان از این نبرد و حذف معرفت و هدایت، ولی فقیه در همین راز نهفته است. ادغام تزکیه، عقل، علم و عمل در نظام ولایت، همان است که طنین چاره‌ناپذیر مرگ صهیونیسم و یاری خدا در این کار در می‌افکند. 

رهبری و نمایش سنت قرآنی

طوفان الاقصی، نه تنها نمایش برکات جهاد فی سبیل‌ا... و پیروزی و مدد الهی در جهد و اجتهاد خالصانه و نقش جان مزکی در رهبری و علم و عمل او و نقش پاکیزگی روح و خلوص در استقامت و هموار کردن راه پیروزی بوده‌است، بلکه برای ما ایرانیان و مسلمانان جهان، درسی بزرگ‌تر داشتهاست؛ این‌که ولایتفقیه، نمونه عالی نمایش سنت قرآنی است. اگر رهبر دینی به فرمان قرآن عمل کند و تزکیه را زمینه جذب افاضات الهی و علم و آگاهی متعال قرار دهد، چه یاری‌های یقینی و معجزه‌آسا از سوی خدا و خلیفه‌ا... الاعظم، انسان کامل (عج)، نصیب او می‌شود. ولی فقیه که طبعا اهل زدودن مستمر شوائب نفسانی است، برای ما حجتی است پیرو حجت معصوم (علیهم السلام) بر حقیقت اسلام و صحت آیات الهی. 

درخشش نگاه، موضع و هدایت رهبری عزت‌مند که در راهنمایی سخنرانی غزه تجلی یافته، آینه این حقیقت است و در کنه آن مکارم اخلاق محمدی (ص) می‌جوشد. نمونه‌ای می‌گویم و شما وجه اخلاقی آن را تأمل کنید و درباره همه نکات دیگر اعمال و راهنمایی‌های رهبری به این نکته حیاتی نسبت عقل و شناخت با تزکیه در رهبری مسلمانان در عصر عدم حضور جسمانی پیامبر و اوصیا و غیبت، ولی ا... الاعظم، رهبر معصوم حق (عج)، به این لایه مراقبت نفس و اثر آن در توان معرفتی و عملی مسلمین توجه کنید. 

از خود گذشتن به نفع مبارزه

نکته حکیمانه حذر از مقدم دانستن خود بر مبارزان فلسطین، نکته مهمی است. اغلب رهبران مشهور همه‌جا خود را برجسته نشان داده و فرمانفرمایی خود را به فخر به نمایش می‌نهند. اما این تصور درباره، ولی فقیه، نابجا، بی‌معنا و ناممکن است. فلسطینیان در نظر رهبر معظم ستون اصلی آزادی فلسطین هستند و دیگران نقش یاور آنان را دارند و نباید با هوای نفس خلاف شرط عقل و اخلاق رفتار کنیم. این فروتنی، که معنایش خوب دانسته می‌شود، یک عمر تزکیه نفس می‌خواهد. ضمنا از منظر عقل هم این موضع مبین علم و شناختی هوشمندانه است. این موهبت بزرگ، ولی فقیه حکیم، گویای بی‌بدیل بودن نظام سیاسی شیعیان است که عقل و اخلاق را گرد هم می‌آورد و یاری حق تعالی را جلب می‌کند.

هر نبرد حق و باطل صحنه آزمون الهی است. این حقایق باطنی را دست کم نگیریم و بدانیم نبرد مسلمانان علیه ظلم و باطل، تنها با قرار گرفتن زیر لوای اسلام ناب محمدی و رهبری عاجل پیرو ثقلین بنا به وصیت رسول‌ا... (ص) ممکن است تا شائبه‌ای در پذیرش هدایت قرآن و رسول خدا و اوصیای او وجود داشته‌باشد، کار به ثمر نخواه رسید. این سنت الهی است. والسلام

طوفانی که پرده دوستی و دشمنی را درید

اما ببینیم مرز‌های نگاه به طوفان‌الاقصی در رسانه‌های مشهور ایران و جهان تا کدام اقصی گسترش‌دار شده است و رسانه‌های دوست و دشمن با چه زاویه دیدی به عملیات گرو‌های متحد مقاومت نگریسته اند:
۱ـــ معمای امنیتی و حیرت از طرح و اجرای طوفان‌الاقصی بدون کشفش توسط اسرائیل.
۲ ـــ باور به معجزه. این رویداد حکم معجزه‌ای الهی و به عجز آورنده کافران حربی را داشته است.
۳ ـــ آغاز نابودی اسرائیل.
۴ ـــ بروز معادلات جدید در خاورمیانه.
۵ ـــ ظهور انکارناپذیر استیصال صهیونیسم و واکنشی دال بر عدم مشروعیت اسرائیل و ضد حقوق بین‌المللی.
۶ ـــ مایه شکاف جدید در رژیم اسرائیل
۷ ـــ تحقق حمایت جهان از غزه
۸ ـــ اتحاد بزرگ گروه‌های مقاومت اسلامی
۹ ـــ اتمام حجت برای حذف صهیونیسم
۱٠ ـــ حمایت قاطع جهان از ملت مظلوم فلسطین
۱۱ ـــ شکست اطلاعاتی اسرائیل
۱۲ ـــ نتانیاهو گناهکار اصلی
۱۳ ـــ اختلال بی‌سابقه در زندگی صهیونیسم
۱۴ ـــ غزه، باتلاق صهیونیست‌ها
این‌ها گوشه‌ای از عنوان‌هایی است که طوفان‌ الاقصی سبب ظهورشان شده و جایگاه مقاومت غزه از یکسو و جایگاه جنایت اشغالگران را از دیگر سو، جهانی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها