رئیس هیئت تیراندازی اسلامشهر

عدم توجه مسئولین اسلامشهر به رشته پر مخاطب تیراندازی

مهدی غلامی رئیس هیئت تیراندازی شهرستان اسلامشهر به وضعیت این رشته ورزشی پرداخت و گفت: سال‌هاست که تیراندازی به عنوان یکی از جذابترین رشته‌های ورزشی در سرتاسر دنیا انجام می‌شود و مدت‌هاست که جایگاه خود را در کشور ما نیز تثبیت کرده است.
کد خبر: ۱۴۲۵۶۴۹

وی افزود: این رشته ورزشی در کشور ما نیز با وجود تیم ملی و درخشش ورزشکارانش در رشته‌های تیراندازی خبر از آینده درخشان این ورزش در ایران عزیز دارد. حداقلی‌ترین و اولیه‌ترین امکانات برای رشد ورزشکاران مستعد این رشته در شهرستان داشتن یک باشگاه تمرینی است که متأسفانه با وجود قهرمانانی همچون آقای جوهری خانم‌ها کبیری، سلیمانی، صفری و … هنوز این امر محقق نشده است و بازیکنان و قهرمانان اسلامشهری جهت تمرین مجبورند به باشگاه‌ها و تیم های تهران مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که هیئت تیراندازی شهرستان اسلامشهر در طول ماه‌های اخیر در مناسبت‌های مختلف با برپایی ایستگاه و مسابقات محلی توانسته است علاقه‌مندان زیادی را به رشته تیراندازی جذب نماید. رشته‌ای که با وجود ورزشکاران ارزشمندش در شهرستان با حمایت مسئولین و ایجاد بستر مناسب می‌تواند قهرمانان زیادی را برای افتخارآفرینی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی تربیت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها