رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خبر داد:

نصب سکوهای ورزشگاه آزادی تا بازی پرسپولیس - النصر

رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعلام کرد سکوهای ورزشگاه آزادی برای دیدار سه شنبه آینده پرسپولیس و النصر نصب خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۲۲۶۴۷

به گزارش جام جم آنلاین، مهیار عسگریان، رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره روند آماده‌سازی ورزشگاه آزادی پیش از دیدار پرسپولیس و النصر گفت: سکوها را تا آن زمان نصب می‌کنیم. اتاق VAR و اتاق کنترل پزشکان را آماده کردیم و از روز یکشنبه هم تجهیزات VAR را نصب می‌کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت سکوها برای دیدار پرسپولیس و النصر عربستان عنوان کرد: سکوها برای بازی پرسپولیس بدون صندلی نصب می‌شود. وقتی نصب شود به لحاظ ظاهری زیباست.

رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره وضعیت چمن ورزشگاه آزادی گفت: چمن ورزشگاه زیر کشت خواهیم برد. بازسازی ورزشگاه آزادی فازبندی شده است. چمن هم نوبت بازسازی دارد. از فدراسیون خواستیم کمک کند تا هیبریدی چمن را کشت کنیم یا چمن طبیعی. اگر هیبریدی باشد بهتر است چهار، پنج ماه در زمان کشت بازی برگزار نشود. اگر فدراسیون این کار را کند ما قطعاً کشت زمین را هم انجام خواهیم داد.

عسگریان در واکنش به این موضوع که نظرش درباره میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا و حضور ستاره‌ها در ایران چیست؟ اظهار داشت: شک نکنید که در شأن نام ایران میزبانی خواهیم کرد و هیچ مشکلی نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها