مددجویان کمیته امداد با طرح تولید برق خورشیدی صاحب درآمد پایدار می شوند؛

نصب ۱۵۰۰ طرح پنل خورشیدی

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت؛

17 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد رتبه برتر کنکور 1402

17دانش آموز تحت حمایت این نهاد رتبه برتر کنکور 1402 را در رشته های مختلف کسب کردند
کد خبر: ۱۴۲۲۳۳۵
به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طی ارزیابی به عمل آمده در کنکور سال جاری تعداد 17  نفر از دانش آموزان کنکوری تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر شامل  9  دختر و 8  پسر حائز رتبه برتر کنکور در گروه‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی را به خود اختصاص دادند که یکی از این دانش آموزان رتبه ۵۶ رشته انسانی را کسب کرده است.
وی افزود: اغلب این دانش آموزان کنکوری در خوابگاه‌های شبانه روزی کمیته امداد به امر تحصیل پرداخته بودند.
روشن درادامه خاطر نشان کرد: هم اکنون 14 هزار دانش آموز در استان تحت حمایت کمیته امداد می باشند که در طول سال خدمات مختلف تحصیلی از جمله کمک هزینه تحصیلی، برخورداری از خدمات آموزشی و آماده سازی برای کنکور، خدمات تربیتی و  پرورشی مانند اردوهای تربیتی و فرهنگی را دریافت می کنند.
 روشن در ادامه خاطر نشان کرد: قرار است از این دانش آموزان رتبه برتری کنکور در یک مراسم ویژه  با حضور مسئولین تجلیل  به عنمل آید.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در رابطه با حمایت‌های کمیته امداد از دانش‌آموزان تحت حمایت، گفت: ما در خصوص حضور قوی در کنکور با تعدادی از مراکز آموزشی قرارداد بستیم که دانش آموزان مستعد و پشت کنکوری به این مراکز معرفی می شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها