اطلاعیه شماره ۲۲ ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع):

زائران تا قبل از روز اربعین به کشور بازگردند

رئیس قرارگاه اربعین فراجا خبر داد:

بازگشت ‌یک میلیون و ۹۰۰ هزار زائر اربعین به ایران

رئیس قرارگاه اربعین فراجا گفت: طی نشستی که با حضور وزیر کشور و مقامات کشور عراق برگزار شد تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی اندیشیده تا این عزیزان به سهولت به کشور بازگردند.
کد خبر: ۱۴۲۱۸۵۶

به گزارش جام جم آنلاین، سردار ‌محمد شرفی‌ در جمع خبرنگاران پایانه مرزی مهران با بیان اینکه زائران به سهولت و آسانی و با رضایت مسیر راهپیمایی اربعین را طی می‌کنند و به عتبات عالیات مشرف می‌شوند، اظهار داشت: طی نشستی که با حضور وزیر کشور و مقامات کشور عراق برگزار شد تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی اندیشیده تا این عزیزان به سهولت به کشور بازگردند.

رئیس قرارگاه اربعین فراجا  در خصوص این تمهیدات تصریح کرد: مقرر شده تا در خصوص تأمین وسایل نقلیه و مسیرهای جاده ای منتهی به کشور عزیزمان ایران را مهیاسازی و پلیس و سایر دستگاه های خدمات رسان نیز کنار زائران باشند تا ان شاء الله بدون مشکل بازگردند.

سردار شرفی عنوان داشت: تاکنون بیش از یک میلیون و 900 هزار زائر به کشور بازگشتند و همچنان بحث حمل و نقل مهم ترین مولفه به شمار می آید که در این زمینه نیز خوشبختانه تمهیدات لازم پیش بینی شده و تا به امروز کسری اتوبوس نداریم و همکاران راهنمایی و رانندگی و سایر حوزه های انتظامی با استقرار در تمامی مسیرها در حال روان سازی و راهنمایی هستند تا ان شاء الله همگی این عزیزان به سلامت به شهرهای خود بازگردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها