مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: روزانه ۹ هزار پرس غذا در ۲ وعده نهار و شام توسط موکب های این شرکت واقع در اردوگاه قدس سپاه چرداول و سه راهی جندالله صالح آباد در بین زائران اربعین توزیع می شود.
کد خبر: ۱۴۲۱۵۸۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ محمود کشاورز افزود: از این تعداد روزانه ۵ هزار پرس غذا در اردوگاه قدس سپاه چرداول، ۳ هزار پرس غذا به صورت توافقی با فرمانداری چرداول در دیگر مواکب شهرستان و یکهزار پرس غذا سه راهی جندالله صالح آباد شهرستان مهران با همکاری هیأت ابنا الزهرا در بین زوار توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: استقرار موکب این شرکت در اردوگاه قدس سپاه به منظور خدمات‌رسانی به زائران در شهرستان چرداول به عنوان یکی از مبادی اصلی ورود زائران به ایلام، فرصتی مناسب برای پذیرایی از کسانی است که پس از طی مسافت‌های طولانی به عشق ابا‌عبدالله (ع) وارد محدوده جغرافیایی این دیار می‌شوند و پس از استراحت و پذیرایی، به سفر معنوی خود ادامه می‌دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: همزمان با آغاز سفر‌های زیارتی اربعین حسینی و به منظور استقبال و پذیرایی از زائرین کربلای معلی و ارادتمندان به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، موکب این شرکت بعنوان مرکز اصلی پذیرایی از زائران اربعین در شهرستان چرداول آغاز به کار کرده است.

کشاورز با اشاره به اینکه موکب این شرکت با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، میزبان خیل عظیم عزاداران و زائران ابا‌عبدالله الحسین (ع) است، گفت: موکب شرکت گاز امسال برای دومین سال بصورت مستقل برای پذیرایی زائرین کربلای معلی بر‌پا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به خدمات ارائه‌شده در این موکب اشاره و تصریح کرد: در این موکب روزانه پخت غذای گرم برای نهار و شام و نیز توزیع آب معدنی، چای و شربت در میان زوار اربعین حسینی انجام می‌دهد و علاوه بر این‌ها خدمات فرهنگی و آموزشی نیز به زائران ارائه می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها