مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر خبر داد :

ادامه فعالیت کتابخانه ها در نوروز 1403

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: کتابخانه عمومی شهید شیخ حسین چاهکوتاهی شهر بوشهر در هفته دولت افتتاح می شود
کد خبر: ۱۴۲۰۴۳۳
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، حیدر راهب، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر با اعلام اینکه کتابخانه عمومی شهید شیخ حسین چاهکوتاهی شهر بوشهر آماده افتتاح و بهره‌برداری است، اظهار کرد: این کتابخانه با امکانات مناسب در هفته دولت افتتاح و آماده خدمت رسانی به مردم می شود.
وی افزود: این کتابخانه واقع در مقبره شهید شیخ حسین چاهکوتاهی در محله امامزاده شهر بوشهر است که دارای 300 متر مربع زیر بنا است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: مخزن کتاب، سالن مطالعه، بخش کودک و نوجوان، نشریات، مرجع، دفاع مقدس و استان شناسی از جمله قسمت‌های این کتابخانه عمومی است.
راهب با اشاره به اینکه به منظور تجهیز کتابخانه مذکور از با کیفیت‌ترین امکانات استفاده شده است، گفت: تاکنون نزدیک به شش میلیارد ریال به منظور راه‌اندازی کتابخانه شهید شیخ حسین چاهکوتاهی هزینه شده است.
وی اظهار کرد: پیش تر و در سنوات گذشته نیز در زمینه ایجاد این کتابخانه مذاکراتی شده بود ولی به سرانجام نرسید تا اینکه با رویکرد دولت جدید و همراهی مسئولان فرهنگی و با همکاری فرمانداری بوشهر و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر این تفاهم انجام شد که این کتابخانه در این مقبره ایجاد شود.
گفتنی است؛  عضویت در این کتابخانه تا پایان شهریور ماه رایگان می باشد.
استان بوشهر در حال حاضر دارای 67 باب کتابخانه عمومی نهادی که 21 باب روستایی و 46 باب  شهری و همچنین 10 باب کتابخانه مشارکتی است که بیش از 45 هزار نفر در این کتابخانه‌ها عضویت دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها