اعزام روزانه ۱۲۰۰ زائر قزوینی به پیاده‌روی اربعین
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین

اعزام روزانه ۱۲۰۰ زائر قزوینی به پیاده‌روی اربعین

استاندار قزوین:

بیشترین تمرکز اعتبارات سفر رئیس جمهور به قزوین در بخش آب و درمان بوده است.

استاندار قزوین گفت: بیشترین تمرکز اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان حل مسایل و کمبودها در حوزه های آب و درمان بوده که از مطالبات مهم مردم نیز به شمار می رود.
استاندار قزوین گفت: بیشترین تمرکز اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان حل مسایل و کمبودها در حوزه های آب و درمان بوده که از مطالبات مهم مردم نیز به شمار می رود.
کد خبر: ۱۴۱۹۸۵۹
مهرداد نوری – جام جم آنلاین قزوین: محمد مهدی اعلایی در نشست هم اندیشی با سمن های حوزه بهداشت و درمان گفت: مهم ترین پروژه درمانی استان بیمارستان ۷۰۰ تختوابی است که در سفر ریاست جمهوری به استان علی رغم اینکه برای پروژه های پایین تر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی اعتبار در نظر گرفته نمی شد، اعتبار اختصاص یافت. استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه پروژه های زیرساختی حوزه درمان در استان قزوین از جمله طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی قزوین فعال هستند. وی اظهار کرد: در ۲ سال اخیر ارتقای زیرساخت های بهداشت و درمان جدی تر گرفته شده است و برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است. اعلایی همچنین با تاکید بر تقویت سمن های فعال در حوزه سلامت، گفت: سمن های حوزه بهداشت و درمان با نیت خیر و با هدف زدودن غبار غم و درد از چهره بیماران و بستگان آنها اثرگذاری مثبت دارند و با از خودگذشتگی به دنبال برطرف شدن مشکلات آنها هستند. وی با قدردانی از فعالان این سمن ها، افزود: از این جهت که خداوند این توفیق را به شما داده که در این مسیر خدمت کنید، تبریک می گویم و از این بابت که این بار را بر دوش گرفته اید، تشکر می کنم. اعلایی گفت: دولت در حد امکانات خود تمام تلاش خود را می کند که بتواند در حوزه درمان نقش آفرینی کند و برخی از این تنگناها به دلیل نخواستن دولت نیست بلکه به دلیل محدودیت هاست و در چنین فضایی است که خیران می توانند به کمک بیایند. اعلایی افزود: استان قزوین در حوزه بهداشت و درمان جزو استان های غیر برخوردار است و در شاخص های پر اهمیت در رتبه های آخر جدول قرار دارد که جوابگوی موضوعات استان نیست و تلاش داریم تا با اجرای برنامه های دولت این کمبودها را جبران کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها